FOMOAls je denkt dat ze pas gaan uitbodemen op 3-3,30 ( year low was tot nu toe 3,54) , waarom koop je dan nu al?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FOMOAls je denkt dat ze pas gaan uitbodemen op 3-3,30 ( year low was tot nu toe 3,54) , waarom koop je dan nu al?
Imo één van de moeilijkste vragen voor mezelf, ik heb eigenlijk quasi geen aandelen in port die ergens onderweg geen +20-30-40-240% winst hebben bereikt, niettemin zijn er toch talrijke dalers aanwezig in port (tot -92% - een miskoop, continu dalend sinds aankoop). Grootste blunders tot dusver: Recticel: van +240% naar +50%, AMG van +50% naar -50%.Hebben jullie een vaste regel om een aandeel te verkopen bij X% winst?
Ik heb een aantal aandelen, die ik niet actief volg. Laten jullie deze gewoon verder boeren?
Ik hanteer standaard +35% -> stoploss zetten op 32% en nadien wat opvolgen om de stoploss mee op te schuiven als het aandeel nog stijgt.
Dat is enkel voor losse aandelen, grootste deel van port zit in ETF's waar ik vanaf blijf obviously
15% per jaar teken ik voor zeAls dat op 2j tijd is, zou ik dat niet zijn...

Haha niet opnieuw deze discussie!15% per jaar teken ik voor ze![]()
Lijkt me een interessante positie- doorheen de jaren vrij stabiele vraag naar Burberry en aantrekkelijke P/E. Kan je wat meer je gedachtengang delen?Positie in Burberry verhoogd tot 5% port.
Positie in Burberry verhoogd tot 5% port.
Het is deels op gevoel.Lijkt me een interessante positie- doorheen de jaren vrij stabiele vraag naar Burberry en aantrekkelijke P/E. Kan je wat meer je gedachtengang delen?
Heb er ook naar gekeken, maar uiteindelijk toch gekozen voor Kering (met een geschreven put). Ik vind ze sterkere merken hebben (Gucci en YSL)
Een zakje aandelen gekocht op €24.20, ze staan nu echt historisch goedkoop. Faire prijs zou bijna het dubbele moeten zijn.De Tessenderlo cijfers bevestigen de voorbereiding vd beurs exit. Men rapporteert zo "slecht" mogelijk, voorspelt hetzelfde slechte...
en verstopt/steekt nog rap 157m in het vooruitbetalen van rekeningen.
Da's dus 10% vd beurswaarde en meer dan de gerapporteerde EBIT.
Dit is zo Sioen 2.0
Zolang er geen triggers zijn om de koers omhoog te jagen gaat het helaas nergens heen.Een zakje aandelen gekocht op €24.20, ze staan nu echt historisch goedkoop. Faire prijs zou bijna het dubbele moeten zijn.