jawadde001
Active member
Toch wel al een tijdje dat sommige aandelen serieuze klappen krijgen.
Nu ook weer voorbeurs: Intel -25%
Nu ook weer voorbeurs: Intel -25%
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Olieprijs ook serieus klappen aan het krijgen.De beatings zijn weer begonnen…
Met de spanningen in het Midden Oosten zou ik net het omgekeerde verwachten.Olieprijs ook serieus klappen aan het krijgen.
En de vix zwaar in het groen.
Je snapt toch waarom de olie prijs vandaag zo zakt? Heeft alles te maken met de zwakke macro cijfers uit de VS die net zijn bekend gemaakt.Met de spanningen in het Midden Oosten zou ik net het omgekeerde verwachten.
Feitelijk doet de markt steeds het omgekeerde.
Nu nog zien of dat ook de inflatie voldoende zal drukken, dat is uiteindelijk wat men wou bereiken natuurlijk.Je snapt toch waarom de olie prijs vandaag zo zakt? Heeft alles te maken met de zwakke macro cijfers uit de VS die net zijn bekend gemaakt.
Goch, ik zou niet het omgekeerde verwachten, ik zou eerder geloven dat moest het van de spanningen van het midden oosten komen dat de vix omhoog zou gaan samen met de olieprijs. Ik geloof dat de olieprijs eerder daalt omwille van de "slechte" macro cijfers die @bakskemestro aanhaalt. Maar ik geloof dat die macro cijfers niet echt zo slecht zijn dat deze selloff zo te verantwoorden is, eerder dat velen eens beginnen in te zien dat de bomen niet tot in de hemel groeien en dat de huidige waarderingen van veel aandelen gewoon niet te verantwoorden zijn.Met de spanningen in het Midden Oosten zou ik net het omgekeerde verwachten.
Feitelijk doet de markt steeds het omgekeerde.
Bij velen zeker. Eigenlijk het moment om bij te kopen maar ik laat de eerste pijn eerst wat wegebben, kwestie van geen emotionele beslissingen te gaan nemen.Hier in elk geval DE slechtste dag van de laatste 4 jaar.
Maar de inflatie strijd is al lang gewonnen als je naar de data kijkt. Als we bv naar Truflation kijken zitten we al onder de 1.5%.Nu nog zien of dat ook de inflatie voldoende zal drukken, dat is uiteindelijk wat men wou bereiken natuurlijk.
Als je realistisch bent kan de fed nooit op het correcte moment een rate cut doorvoeren, imo bewegen zulke zaken altijd met een bepaalde vertraging.Maar de inflatie strijd is al lang gewonnen als je naar de data kijkt. Als we bv naar Truflation kijken zitten we al onder de 1.5%.
FED is gewoon weer te laat met hun cuts. De markten verwachten nu nog een grotere cut dan 25 bps na de macro data van vandaag.
Een s&p500 doet momenteel -1,5%Hier in elk geval DE slechtste dag van de laatste 4 jaar.
Hold your horses, S&P500 zit nog altijd maar 5% onder de ATH (en een kleine 20% hoger dan een jaar geleden).Bij velen zeker. Eigenlijk het moment om bij te kopen maar ik laat de eerste pijn eerst wat wegebben, kwestie van geen emotionele beslissingen te gaan nemen.
Maar dat is het net we weten dat er vertraging opzit, is zoals een olie tanker dat stilletjes draait.Als je realistisch bent kan de fed nooit op het correcte moment een rate cut doorvoeren, imo bewegen zulke zaken altijd met een bepaalde vertraging.
Ik bedoel dan wel bepaalde individuele aandelen, alles wat in de s&p 500 zit vind ik toch wel veel te overgewaardeerd. (en koop ik eigenlijk niet gezien dat gedaan in mijn kwartaalaankoop als etf)Hold your horses, S&P500 zit nog altijd maar 5% onder de ATH (en een kleine 20% hoger dan een jaar geleden).
De koopjes beginnen zich wel op individueel niveau voor te doen. Al heb je gelijk dat een -5% nog zeker niet aantoont dat het einde van de rode dagen in zicht is...Hold your horses, S&P500 zit nog altijd maar 5% onder de ATH (en een kleine 20% hoger dan een jaar geleden).
Enkel BYON & LULU opties doen wel pijn...Een s&p500 doet momenteel -1,5%
Zo dramatisch is dat toch niet?
Moest het nu eens -4% doen, dat is wat anders.
96,7€ was de top?IWDA gaat tot minstens +/- 95€ volgens cup and handle pattern. Dus even laten stijgen richting verkiezing en dan??. Wordt al bij al wel een goed 2024.