Als iemand rustig aan de zijlijn zit, lijkt mij dat zo jaZit je nog altijd (grotendeels) in cash?
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iemand rustig aan de zijlijn zit, lijkt mij dat zo jaZit je nog altijd (grotendeels) in cash?
.Uw neef zal OXY wel kloppen komend jaar. Trump zou zijn 'crypto czar' binnenkort aanwijzen.Verder blijf ik rustig aan de zijlijn en volg de meme economie met interesse verder op
De 16-jarige zoon van mijn broer is alvast overtuigd van zijn superioriteit aangezien ik hem vorig jaar crypto uitlegde, maar zijn 500 euro btc ondertussen 1500 euro waard is.
Het zou allemaal kunnen natuurlijk, we zullen zien.
Op alle vlakken interessante tijden alleszins.
Denk niet dat Janus BEKE nog heeftUw neef zal OXY wel kloppen komend jaar. Trump zou zijn 'crypto czar' binnenkort aanwijzen.
Je maakt je geen zorgen over Rubio voor China? Of je verwacht geen impact op BEKE omdat zij geen import richting US doen? Ik zie wel in hoe de impact op hun minder is maar verwacht toch dat dit doorsijpelt op heel de chinese economie.
Je redeneert fundamenteel fout zoals de meeste Europese leiders. De oplossing is heel simpel: interventie door EU landen. Het probleem is de eenzijdige nucleaire retoriek van Poetin waar iedereen schrik voor heeft. De Russische mentaliteit ziet onze houding als zwakte en daardoor worden ze alleen maar agressiever. Datakabels doorsnijden, luchtruim binnendringen/doorkruisen met raketten, sabotage, brandstrichtingen. Wanneer is de rechtstreekse agressie genoeg om zelf rechtstreeks te reageren?
Stel gewoon morgen duidelijk: luchtruim Oekraïne wordt vanaf nu verdedigd door de NAVO. Gaat Poetin daarom voor totale nucleaire vernietiging? Iets dat niemand ter wereld eigenlijk wilt en maar door één partij CONSTANT gedreigd wordt? Time to call the bluff imo. Yolo![]()
Ik ben eerder bang voor extreem favoritisme ten aanzien van bedrijven van alle 'kinderen aan huis'. Ze gaan imo naar een economie die nog nooit zoveel directe staatsinmenging had.Rubio op buitenlandse zaken (goed), en Bessent (ok) op financiën.
De 2 belangrijkste posities zijn gelukkig geen clowns.
Trade kan nog tricky zijn aangezien Europa daar wel last van kan hebben (kan mijns inziens een bodem voor Europa en euro worden).
De rest van de regeringsposten zijn wel interessant voor interne USA zaken maar kunnen minder langetermijn schade veroorzaken.
Als Europeaan ben ik voorlopig gematigd positief, zeker gezien de gigantisch lage verwachtingen tav een Trump administratie.
Wat dit betekent voor de beurs, geen idee.
Beurs prijst momenteel lage interestvoeten en hoge groei in, terwijl werkloosheid heel laag is. Zou normaal gezien tegenstrijdig moeten zijn.
Verder blijf ik rustig aan de zijlijn en volg de meme economie met interesse verder op
De 16-jarige zoon van mijn broer is alvast overtuigd van zijn superioriteit aangezien ik hem vorig jaar crypto uitlegde, maar zijn 500 euro btc ondertussen 1500 euro waard is.
Het zou allemaal kunnen natuurlijk, we zullen zien.
Op alle vlakken interessante tijden alleszins.
)Cassava sciences (SAVA) vandaag -85% premarket, bijna op 0.
Dit retailbelegger schoolvoorbeeld is hier op het forum nog regelmatig aan bod gekomen een paar jaar geleden.
Gek hoe lang dat uiteindelijk altijd blijft duren.
(En bij het zoeken naar 'Sava' op het forum, zijn er blijkbaar velen die dit woord gebruiken in de betekenis van 'ça va'. Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen?)
Je moest hier wel geen fluit van biotech kennen om te zien dat dit met heel grote probabiliteit verkeerd zou aflopen.Het is natuurlijk gemakkelijk om post-factum over biotech/farma te spreken als ze 1 of weinig in de kliniek hebben. als het goed is, jackpot. Als het slecht is, einde oefening.

Je moest hier wel geen fluit van biotech kennen om te zien dat dit met heel grote probabiliteit verkeerd zou aflopen.
Als bij wijze van spreken Samson en Jean Pierre Van Rossem een nieuwe therapie voor kanker voorstellen, dan zal jouw reactie ook niet zijn "biotech is altijd risicovol, laten we eerst de phase 3 afwachten"
Hier was heel wat circumstancial evidence dat het over bullshit ging.
Er waren ook meerdere publieke short reports waar het bedrijf zeer dubieuze reacties op had.
party time, portefeuille +2,5% vandaag en weer ATHHoppa, Tomra +11% nadat Spanje bekend maakt dat het waarschijnlijk statiegeld gaat invoeren: https://www.endseurope.com/article/1875267/spanish-government-pressure-introduce-deposit-return-plastic-bottles#:~:text=Spain's 2022 waste law mandates,level of compliance before November
(ook alle posities groen, gebeurt ook niet alle dagen)Als mijn 16-jarig neefje en zowat alle retailbeleggers die ik ken hun winsten en superioriteit van de daken schreeuwen, dan rest er mij niets anders dan nederig te applaudiseren voor hun succes.Janus koop eens iets pff. Het is zo eenzaam zonder jou...
Hier ook nog een laatste stukje bijgekocht. De resterende cash heb ik vrij snel nodig, chips van tafel. Fernando meent het als hij 'fully invested' zegt: €0 spaargeld
Killer portfolio al zeg ik het zelf. Zwaar geoutperformed dit jaar en portefeuille is nog steeds undervalued as fuck dusja, volgend jaar waarschijnlijk opnieuw.24,8% Alphabet @$150
22,5% Solvay @€30,94
19,3% Crocs @$103
10,8% Hudson Technologies @$7,27
6,4% Alpha Metallurgical Resources @$210
5,7% Melexis @€55
5,7% Paypal @$61,5
4,1% Basic-Fit @€20,8
+37,3% YTD
Janus koop eens iets pff. Het is zo eenzaam zonder jou...

Et voila. 15% naar beneden door een "aankondiging" van amazon dat ze dezelfde markt lanceren. Alleen is die aankondiging al eens in Juni gedaan, het enige wat nieuw is zijn extra prijzen die al weken op de site van amazon staan.
EDIT: iets te rap gelezen, AMZN komt ook met subscription nu. Doet niks af aan de USP van HIMS dus ik ben niet bezorgd
Positie verdubbeld...
Ik zie IWDA YTD +27,3%?Zwaar geoutperformed ??? IWDA is 33% gestegen dit jaar. Killerportefeuille ?![]()