Nogmaals, ik ben gewoon de penetrante Axe oudeventengeur!even een binnenpretje ik moet toch glimlachen met het feit dat net 'Musk' jou post liked......
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nogmaals, ik ben gewoon de penetrante Axe oudeventengeur!even een binnenpretje ik moet toch glimlachen met het feit dat net 'Musk' jou post liked......
De vraag is ook of dat "goed voor de economie" gaat blijven duren.Je moet meer zuipen want dan sla je blijkbaar nagels met koppen.
De VS die letterlijk een oligarchie wordt, en dat gaan we toejuichen als "goed voor de economie".
We zijn in het Westen helemaal de pedalen aan het verliezen. De waarden die ons groot gemaakt hebben, verloochenen we. De waarden die Rusland altijd gereduceerd hebben tot een klein miserabel schurkenstaatje, juichen we toe.
De vraag is ook of dat "goed voor de economie" gaat blijven duren.
Q4 net iets minder dan verwacht, guidance voor 2025 is goed. Markt reageert eerder negatief premarket.@Racing_Genk : Mbt RXSight: Wat zijn hier je gedachten over?: https://www.globenewswire.com/news-...nd-Operational-Results-and-2025-Guidance.html
Inderdaad slechte dag voor dit soort aandelen, ja. Misschien dat ik RXSight bijkoop rond 27-28$.Q4 net iets minder dan verwacht, guidance voor 2025 is goed. Markt reageert eerder negatief premarket.
En $TEM ook bijna -10% na preliminary q4 cijfers, slechte dag vandaag.
Gisteren RXSight bijgekocht. In januari nemen ze deel aan de JP Morgan Healthcare conference. Mogelijk dat dit een extra boost gaat geven?
Ps: indien het nog even door zou zakken, is +/-27-28$ ook goed mogelijk, en wordt bijgekocht. Daar ligt een steun.
New member: Ik hoop dat je weet wat je doet....Net Tempus AI gekocht

Beperkt, met het geld van de verkoop van de met winst verkochte Tempus AI en Transmedics. RXSight staat op een steun. Zal zien of ze breekt…En net nu gaan jullie high risk growth stocks bijkopen.![]()
Waarom allemaal zo doemdenkend - denk in opportuniteiten. Slecht voor de economie is recessie en geen inflatie. En rentes blijven maar omhoog gaan. Dit is vandaag een koopkans voor bonds en “morgen” voor equity.
Was al voor 10u terug verkocht als ik wat dieper analyseerde.Aangezien je woensdag om 9u05 postte neem ik aan dat je dus effectief rond de intraday top hebt gekocht en intussen op een dikke 20% verlies staat?
Ga je bijkopen?
Argenx heeft gisteren 2,2 miljard euro omzet gerapporteerd over 2024 met nog een forse stijging in Q4 en tevens boven de analistenconsensus. Omzet van 2023 quasi verdubbeld. Ze noteren nu aan een recordkoers met een totale marktkapitalisatie van 39 miljard euro. Dat betekent concreet: na AB Inbev het zwaarstwegende aandeel van de BEL20.
Maar vraag aan 100 mensen op straat of ze het bedrijf kennen en zeker 95 zullen "neen" antwoorden. Eigenlijk is dat compleet absurd. Het toont aan hoe weinig belangrijk we de bedrijfswereld zijn gaan beschouwen als maatschappij. Ik ben nog niet eens zo oud en herinner mij nog dat élke dag de voornaamste beurskoersen van de BEL20 aan bod kwamen in Het Journaal op VRT1, alsook enkele indici uit de VS zoals de Dow Jones (uit te spreken zoals Jan Becaus dat deed). Tegenwoordig moet je daarvoor naar een nichezender zappen zoals Kanaal Z.
Neen, liever nog een zoveelste non-item met een feelgood-momentje voor het slapengaan of een onbeduidende vox populi uit één of ander marginaal gat. Onbegrijpelijk.
Argenx heeft gisteren 2,2 miljard euro omzet gerapporteerd over 2024 met nog een forse stijging in Q4 en tevens boven de analistenconsensus. Omzet van 2023 quasi verdubbeld. Ze noteren nu aan een recordkoers met een totale marktkapitalisatie van 39 miljard euro. Dat betekent concreet: na AB Inbev het zwaarstwegende aandeel van de BEL20.
Maar vraag aan 100 mensen op straat of ze het bedrijf kennen en zeker 95 zullen "neen" antwoorden. Eigenlijk is dat compleet absurd. Het toont aan hoe weinig belangrijk we de bedrijfswereld zijn gaan beschouwen als maatschappij. Ik ben nog niet eens zo oud en herinner mij nog dat élke dag de voornaamste beurskoersen van de BEL20 aan bod kwamen in Het Journaal op VRT1, alsook enkele indici uit de VS zoals de Dow Jones (uit te spreken zoals Jan Becaus dat deed). Tegenwoordig moet je daarvoor naar een nichezender zappen zoals Kanaal Z.
Neen, liever nog een zoveelste non-item met een feelgood-momentje voor het slapengaan of een onbeduidende vox populi uit één of ander marginaal gat. Onbegrijpelijk.

Ik begrijp niet goed wat je wilt zeggen. Waarom is het belangrijk voor het plebs om iets uit de bedrijfswereld te kennen?
Genoeg media waar je aan uw beurstrekken kan komen
Ik werk voor een bedrijf van 50mrd market cap en 8mrd omzet. 15000 mensen. Vraag aan 100 mensen of ze het kennen en 99.9 zullen nee zeggen.
Does it matter. Nop. Do I care. Nop.
Je kunt het je aantrekken. Of je kunt er werken en je stock als flappentapper gebruiken en er je goesting mee doen![]()