Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar zie je om half 7 al de pre-market in Amerika?
Waarom is het feestGaat opnieuw een leuke dag voor de portefeuille worden als Wall Street opengaat.

Uitbraak softwareWaarom is het feest![]()
.na de dikke SAAS-stijging van vrijdag doen we vrolijk verder vandaag, alvast pre-market.Waarom is het feest![]()
Komt goed. Monday, hetgeen je hebt, vrijdag 7,91% gestegen, en nu premarket 6,34%. Om er maar ene op te noemen.Tot 1-2 maand terug ging het hier redelijk, maar de laatste weken zijn echt verschrikkelijk slecht in vergelijking met de rest van de wereld. Tis lastig bij te benen zonder aandelen die 20% per dag/week naar omhoog gaan.
.Koop ze dan heTot 1-2 maand terug ging het hier redelijk, maar de laatste weken zijn echt verschrikkelijk slecht in vergelijking met de rest van de wereld. Tis lastig bij te benen zonder aandelen die 20% per dag/week naar omhoog gaan.

Kwartaalcijfers? Adyen rapporteerde enkel H1/H2 toch? Toch wel een bizarre jaarstart hoor. De afstraffing is imo grotendeels terecht. Ik blijf die overname ook compleet debiel vinden. Had zoals je zegt beter op de balans blijven staan en opgebracht ipv mogelijk kapitaalvernietigende overname mee te doen. Een overname waarvan je nota bene 10j hebt volgehouden dat je dat niet ging doen en alles intern wilde bouwen. En dan nog een CFO die uit het niets opstapt en buiten fintech wilt gaan werken...Enkel Adyen wil persé het feestje wat verbrodden, allé, voornamelijk BNP dan met zijn adviesverlaging.
Met de stijgende rentes en de gigantische cashberg van Adyen moet daar toch ook wel een positieve appel uit de kast vallen bij de volgende kwartaalcijfers zou ik denken? Hopelijk dat ze vooral een goede nieuwe CFO kunnen binnenhalen die wat serieuze aandeleninkoop kan doen aan deze koersen.

Adyen doet toch aan kwartaalrapportage nu sinds dat debacle 2 jaar geleden?Kwartaalcijfers? Adyen rapporteerde enkel H1/H2 toch? Toch wel een bizarre jaarstart hoor. De afstraffing is imo grotendeels terecht. Ik blijf die overname ook compleet debiel vinden. Had zoals je zegt beter op de balans blijven staan en opgebracht ipv mogelijk kapitaalvernietigende overname mee te doen. Een overname waarvan je nota bene 10j hebt volgehouden dat je dat niet ging doen en alles intern wilde bouwen. En dan nog een CFO die uit het niets opstapt en buiten fintech wilt gaan werken...
Wel heel blij dat ik mijn Adobe positie nog fors terug heb opgetrokken als ik die voorbeurs zie gaan![]()
Tis de timing, tot April was Nasdaq gewoon eersteklas rommel hé - bijkomend ben ik in de verste verte niet slim genoeg om SAAS te begrijpen - dus die posities zijn eerder speculatief en in het kader van wat blootstelling aan de sector.Koop ze dan he
Integenstelling tot vroeger vliegen de goede techtips op dit forum je om de oren.
Benchmark met de Nasdaq en alles dat niet volgt gewoon buitengooien.
Of stap over tot een accumulerende Nasdaq tracker.
Global oil prices jump 5% to above $95 a barrel after Iran reportedly suspends talks with U.S. and fully closes Strait of Hormuz
Oil prices were surging on the first trading day of June after Iran reportedly suspended all exchange of negotiation messages with the U.S. due to continued Israeli cease-fire violations in Lebanon, dashing hopes for an imminent peace deal between Washington and Tehran to end the war in the Middle East.
The West Texas Intermediate crude contract for July delivery was popping 5.8% to $92.49 a barrel, on pace for its largest one-day gain since April 29. Brent crude’s August contract was up 4.9% to $95.60 a barrel, on track for its best day since May 4, according to FactSet data.
Pete 'He Loves War' Hegseth is de volgende wiens kop rolt. Bij gebrek aan andere vrouwen om eerst nog buiten te gooien.Bibi en Iran hebben Trumpie goed bij zijn pietje. Maar vermoedelijk vinden ze wel een oplossing eens de olie aan 120 of zo staat.