Kleine Beursfeiten

Soms gaat de beurs ook naar beneden @Lulplayer
Ik heb de neiging die periodes rap te vergeten :biglaugh:

Mogelijk miserie dus de komende jaren alle post covid rente verhogingen of zoals eind 2018 :confused2:
Gelukkig heb ik nog ING.

Soms?
Laatste weken staan ze soms is groen ja 😂
Denk dat de meeste hier net als ik sinds april de ene na de andere ATH aantikken.

Je bent er tenminste al eens geraakt - hier al paar maanden aan het flirten maar telkens net niet, gat wordt nu wat groot - het zal ook niet voor meteen zijn denk ik.
Maar in jou geval komt dat niet door het algemeen beurssentiment he. :biglaugh:
 
Wat gaan we trouwens gaan doen op de maan eigenlijk? Mars daar zie ik het nut nog van in, maar op de maan hebben we toch niets te zoeken?

Ik kan wel een aardige lijst opstellen van mensen die ik het liefst, onder lichte dwang, naar daar zou verhuizen, daarnaast mogelijks interessant voor energie (als we geen kabel moeten trekken), mss wat grondstoffen, en er zullen zeker nog tal van opties zijn - maar nog véél werk aan de winkel. In die context is het ook goed dat er multi miljardairs zijn die paar jaar achter elkaar miljarden mogelijks kunnen verspillen.

In een zeer verre toekomst mss ..
 
Laatst bewerkt:
Beetje rood, beetje groen. Guys, relax. Touch some grass. Het is mei/juni, werk genoeg in de tuin. Veel leuker dan naar koersgrafieken koekeloeren.

En wat je ook doet, prut of semi prut of toppers, het gaat toch allemaal naar boven uiteindelijk. Gewoon niet consistent achter de hype zijn of uber prut kopen en you'll be fine.
 
Back to the basics.

Ik begrijp het productaanbod van Musk niet, en dus investeer ik er niet in.

Wat gaan we terug doen op de maan? Grote vraag. Ik weet het niet.

Wat gaan we doen op Mars? Nog grotere vraag. Ik weet het nog veel minder.

Maw ik begrijp het productaanbod van Musk niet. Als de frank/EUR/$ van de mensen met SpaceX-aandelen valt, dan gaan we nog iets meemaken.
 
Terug
Bovenaan