Exact dezelfde grillen als bij Tesla vermoedelijkZelfs de glazen bol van Gassy kan onmogelijk wat de grillen van Musk gaan brengen (want hij heeft 82% van alle stemrecht (!)).
Geen dividend & aandelen blijven printen
Ik vermoed wachten tot het genoeg gestegen is om de put van die andere twee calls te kunnen dempen.Nice call van DSM Firmenich. Blijft mooi rustig omhoog gaan. Heb je hier een koersdoel voor dit aandeel?
