Kleine Beursfeiten

Ik hoor al jaaaren "nu gaat de beurs écht zakken".
En vroeg of laat gaan die onheilsprofeten wel eens gelijk krijgen; morgen of binnen 15 jaar...wie zal het zeggen ?
Als je nu de parabolische stijging van tech niet opmerkt, moet je al blind zijn. En je weet hoe parabolische stijgingen uiteindelijk steeds eindigen…

Met een Porche op de oprit ? :oi22:

Laat Microsoft maar lekker verder bubbelen 🥂

Dit moet zeker lukken ;)

71M27GucnKS._AC_SX300_SY300_.jpg

Neen, een bubbel is voor mij iets wat geen waarde heeft.
Bedrijfen als Microsoft, Nvidea....verkopen geen gebakken lucht.
Dat is gewoon een verkeerde en te nauwe definitie. Een bubbel is gewoon overgewaardeerd en op een bepaald moment gaat de markt dat corrigeren. Zie de dotcom bubbel en actueel : Tesla.

Janus kent die ja:
Alé, die Pieter Slegers is nu de nieuwe Twitter goeroe blijkbaar.

Die uiteraard nieuwsbriefjes gaat verkopen omdat hij zo succesvol is en zijn miljoen waard zijnde geheimen graag deelt voor 10 euro per maand.

@Racing_Genk : mening over MNDY resultaten? Q4 minder dan verwacht precies.
Inderdaad. Aandeel zakt terecht 12% imo (wat de koers van een dikke week terug is :p), toch paar miljoen revenue minder dan ik had verwacht en daardoor Q1 guidance ook wat aan de lage kant. FY guidance 27-28% groei is OK, zullen tegen de 35% uitkomen denk ik.

Daling lijkt me dus terecht en logisch. Heb pre-market al wat verkocht omdat ik een oversized positie had en deze resultaten dat niet verdedigen. Ik houd wel een midsize positie aan.

Inderdaad. Aandeel zakt terecht 12% imo (wat de koers van een dikke week terug is :p), toch paar miljoen revenue minder dan ik had verwacht en daardoor Q1 guidance ook wat aan de lage kant. FY guidance 27-28% groei is OK, zullen tegen de 35% uitkomen denk ik.

Daling lijkt me dus terecht en logisch. Heb pre-market al wat verkocht omdat ik een oversized positie had en deze resultaten dat niet verdedigen. Ik houd wel een midsize positie aan.
Twijfel om in te stappen. Er zit echt nog wel wat rek op.

Terug
Bovenaan