Vriendin rijdt ook met een Model Y, sensoren en camera's zijn kut idd, voor de rest wel een goeie auto imo. Ik snap dat er valt over te discussieren.
Elon Musk zit op de grens tussen zot en geniaal. Ge kunt zeggen wat ge wilt, maar wat hij opgeeft en doet voor zijn bedrijven kan enkel hij. En ge moet het maar doen he, Elektrische wagens op de markt zetten, laadnetwerk uitbouwen, ruimtevaart terug op de kaart zetten in de VS, sattelietinternet uitbouwen, en nog een waslijst aan zaken die ik vergeten ben. Niemand met zo een uitgebreid palmares.
Ondertussen Twitter opgekocht, 80% vh personeel buitengezwierd, ik zag alle doemberichten passeren; "twitter gaat ineenstuiken, gaat niet meer marcheren". Ondertussen draait Twitter vlot verder zonder veel problemen. Er zat veel vet op de soep daar, veel "denkers" en weinig doeners.
Ook mee betrokken bij de initele opstart van openAI. Met daar een zeer terughoudende visie op, al de andere dingen die hij doet doet hij omdat hij gelooft dat ze de mensheid in positieve zin kunnen vooruithelpen. (space faring species, elektrificatie, "free speech"-twitter, ... ). Maar bij OpenAI duidelijk dat het 50/50 is voor hem.