Kleine Beursfeiten

Ik zou zelfs het omgekeerde durven zeggen... Growth stocks die niet winstgevend zijn en geen duurzame business modellen hebben staan nog steeds 80-99% onder hun 2021 piek. De 'quality' growth stocks daarentegen (met winsten, FCF, solide business models & unit economics) zijn alweer behoorlijk sterk hersteld van 2022.
Enkel degenen met grote market cap.

Voor het eerst heeft dit forum mij behoed voor een mogelijk kostelijke misstap. :oops:

Ik wou aandelen Irobot kopen voor een snelle winst gezien de overname, maar uiteindelijk niet gedaan vanwege de "activision strategie" op dit forum die niks heeft opgebracht.

Probleem met een image te tonen met "exhibit 8" is dat we de eerste 7 exhibits missen en waarschijnlijk ook degene na 8 :p.
“Institutional Clients sold the more than $5 billion worth of equities last week, the most since 2015 and 2nd highest since the Global Financial Crisis according to data from Bank of America.”

“Institutional Clients sold the more than $5 billion worth of equities last week, the most since 2015 and 2nd highest since the Global Financial Crisis according to data from Bank of America.”

En de rest van het rapport? Je volgt een twitteraccount die een grafiekje toont waarop staat "Exhibit 8" en daar één zinnetje over post maar wat staat er in het rest van de verslag?

Gelukkig is institutional gatachterlijk in de meeste gevallen.
Dat zijn de types die nu al jaren in de "recession soon" trein zitten.
Enige dat die kunnen is naar wat macro indicators kijken, zonder die te kunnen interpreteren. Enige dat die kunnen is hun cursussen uit schooltijd toepassen, en die zijn eigenlijk nooit van toepassing want het verleden is voorbij en de toekomst is wat relevant is.

@Gassy Word je nooit moe van al die nonsens/clickbait te lezen ? Je doet toch DCA indexen, dus wat maakt het uit dat er een occassionele recessie aankomt, dat institutionals verkopen of dat er MA200 lijn gekruist wordt ?

Terug
Bovenaan