Kleine Beursfeiten

Dat is duidelijk!
Ik weet dat je me wilt beschermen tegen knotsgekke toestanden en apprecieer je geheugensteuntje. Maar om te anticiperen op een eventuele upswing na een onverwacht goed earningsrapport is een turbo een uitstekend instrument. Ik weet dankzij mijn MSFT-verhaal dat ik niet in die turbo moet blijven zitten voor de lange termijn, want the beatings can continue. Bedankt om me daar nogmaals op te wijzen! ;)

Twijfel om in te stappen. Er zit echt nog wel wat rek op.
Heb inderdaad groot deel van wat ik verkocht had, weer teruggekocht gisteren toen de koers vrij zwak opende. Had ze premarket tussen de 216$ en 219$ verkocht en dan tijdens opening rond de 210$ teruggekocht. Zo toch 3% winst in de zakken. :D

Spotify heerst over alles, ook die CPI, koersdoel collega 350-400.

Ik vrees dat de economie eerst moet kraken alvorens inflatie zal dalen.

Laatst bewerkt:
Wat is @Wartan momenteel aan het doen: koopt hij PTSB bij aan deze koers, verkoopt hij of doet hij niks en wacht de jaarresultaten af?
Funny you should ask. 10k stuks bijgekocht aan 1.59 vandaag. Voorts is mijn portfeuille de laatste 2 maanden nogal deprimerend. Zou liever aan de verkopende kant staan om eerlijk te zijn.

Funny you should ask. 10k stuks bijgekocht aan 1.59 vandaag. Voorts is mijn portfeuille de laatste 2 maanden nogal deprimerend. Zou liever aan de verkopende kant staan om eerlijk te zijn.
Inderdaad. Had ook al op een stijging gehoopt vooraleer de beurs naar beneden zou gaan.

Momenteel 25% OXY in mijn portfolio 🤞. In het verleden heeft olie nog al zijn grootste stijging gehad na het moment dat de beurzen getopt hadden. Denk dat nog hogere olieprijzen uiteindelijk “de genadeslag” voor de beurzen zullen zijn.

Momenteel 25% OXY in mijn portfolio 🤞. In het verleden heeft olie nog al zijn grootste stijging gehad na het moment dat de beurzen getopt hadden. Denk dat nog hogere olieprijzen uiteindelijk “de genadeslag” voor de beurzen zullen zijn.
Waarom zou de olieprijs nog veel stijgen?
Er is oversupply, de cuts van opec en de geopolitieke toestanden houden de olieprijs hoog (80$)....

Waarom zou de olieprijs nog veel stijgen?
Er is oversupply, de cuts van opec en de geopolitieke toestanden houden de olieprijs hoog (80$)....
En wat was er ook alweer vanaf 2025 volgens Vicki Hollub (artikel hetgeen je onlangs gepost had) m.b.t. supply van olie? Ik ga hier niet zeggen welk patroon de olieprijs begint te vormen, maar denk dat ik nu een kopje koffie ga handlen 😉.

En wat was er ook alweer vanaf 2025 volgens Vicki Hollub (artikel hetgeen je onlangs gepost had) m.b.t. supply van olie? Ik ga hier niet zeggen welk patroon de olieprijs begint te vormen, maar denk dat ik nu een kopje koffie ga handlen 😉.
Als jij denkt dat Vicki Hollub een glazen bol heeft dan kan je best iets anders drinken dan koffie ;)

Terug
Bovenaan