Kleine Beursfeiten

"$GME drops earnings early, revenue under expectations, net loss lower than previous quarter.
Also $GME files to sell up to another 75M shares in another ATM offering."

Uiteraard, well played

"$GME drops earnings early, revenue under expectations, net loss lower than previous quarter.
Also $GME files to sell up to another 75M shares in another ATM offering."

Uiteraard, well played

Ik snap niet dat mensen nog GME kopen. Vanaf de koers boven de 30-40 gaat is het flappen tappen in de markt. Het Reddit leger is gewoon de zak van de CEO en CFO aan het vullen.

Ik snap niet dat mensen nog GME kopen. Vanaf de koers boven de 30-40 gaat is het flappen tappen in de markt. Het Reddit leger is gewoon de zak van de CEO en CFO aan het vullen.
Zij die itm opties hebben nu en verkocht hebben... Pretty good deals. Maar het merendeel zit er weer achter alsof het een religie is. Sommigen zijn er echt van overtuigd dat ze straks smekende hedgefunds aan de lijn krijgen die hun aandeel voor 1k willen kopen.

Zij die itm opties hebben nu en verkocht hebben... Pretty good deals. Maar het merendeel zit er weer achter alsof het een religie is. Sommigen zijn er echt van overtuigd dat ze straks smekende hedgefunds aan de lijn krijgen die hun aandeel voor 1k willen kopen.

Je moet dan wel je opties kunnen timen op een halve dag. Exact op maandag of dinsdag kopen en dan donderdag verkocht hebben... Iedereen die gisteren gekocht heeft, is weer zwaar gepoept. Of tussen 10 en 16 mei. of gisteren na-beurs. of deze ochtend tussen nu en 15 min geleden...

Contra-indicator post memes van zijn Twitter pipo's?

Duidelijk koopsignaal.

3% extra Oxy aan 59.70
Waarschijnlijk. Mijn enorme underperformance wordt enkel erger.
Geen idee waarom ik nog moeite doe met value te zoeken. Maar ik blijf dom genoeg om in fundamentals te blijven geloven.

Ik heb ook PBR vorige week ergens verkocht (toen brent nog 84 stond).
Dus nu kan olie het zeer goed beginnen doen.

Terug
Bovenaan