Kleine Beursfeiten

@JanusDR : wat is uw verwachting van de olieprijs indien Trump president zal worden? Hij wilt lossere regels voor O&G sector, wilt nog meer oppompen, wat supply zal doen toenemen en eventueel OPEC negatief kan triggeren om hetzelfde te doen? Deze maatregelen gaan misschien te laat komen om demand in 2025, 2026, … op te vangen en al dus nog altijd leiden tot significante prijs stijging van olie?

Mogen we u trouwens al proficiat wensen met de baby? 🫣🤣

@JanusDR : wat is uw verwachting van de olieprijs indien Trump president zal worden? Hij wilt lossere regels voor O&G sector, wilt nog meer oppompen, wat supply zal doen toenemen en eventueel OPEC negatief kan triggeren om hetzelfde te doen? Deze maatregelen gaan misschien te laat komen om demand in 2025, 2026, … op te vangen en al dus nog altijd leiden tot significante prijs stijging van olie?

Mogen we u trouwens al proficiat wensen met de baby? 🫣🤣
Ik zou er alvast niet van uitgaand at Trump wint, zijn kansen lagen goed tegen Biden maar met Harris gaat hij het moeilijker krijgen.

Jammer wel want hij is pro BTC :) Harris zal wrs Warren laten verder doen met haar anti-crypto beleid.

PTSB kruipt beetje bij beetje omhoog voor de earnings morgen. Heb er een goed gevoel bij dat er een mooie stijging in zit.
Correctie: de analyse van Wartan gecombineerd met de grafiek vertelt mij dat 🤫.

Laatst bewerkt:
Ik zou er alvast niet van uitgaand at Trump wint, zijn kansen lagen goed tegen Biden maar met Harris gaat hij het moeilijker krijgen.

Jammer wel want hij is pro BTC :) Harris zal wrs Warren laten verder doen met haar anti-crypto beleid.
En Harris is tegen fracking....dat gaat nog interessant worden voor al die olie aandeelhouders.
Maar goed, sinds ze kandidaat is heeft ze haar mening al aangepast: https://www.theguardian.com/us-news/article/2024/jul/30/kamala-harris-fracking

Die politiekers, ze hebben toch grote principes :biglaugh:

Crowdstrike al -40% sinds het debacle.

Rond de 190$ wordt het interessant. Dat is 10x NTM revenue oftewel 25x FCF. (40% FCF margins). Al valt het nog te bekijken met hoeveel die revenue estimates naar beneden moeten.

Was pre-crash het meest overgewaardeerde SaaS aandeel, dus nog altijd geen koopje op dit moment.

Terug
Bovenaan