PFIE (Profire Energy) +16,78% na earnings van gisteren. Wel redelijke daling paar weken ervoor.
Mijn PFIE historiek: 1,65$ gekocht -> 1,89$ verkocht, 1,51$ terug gekocht -> 1,85$ weer verkocht, 1,62$ terug gekocht, nu 1,67$. Mooi tradersaandeel.
Ondertussen meer dan 18 miljoen $ cash zonder schulden, winstgevend, lage PE, bezig met diversificatie (15% momenteel en groeiende) en regelmatige buybacks. Verkoop weer als er een mooie winst op zit. Door mijn traden met dit aandeel GAK teruggebracht tot iets boven 1$. Indien olie ontploft, ontploft dit aandeel nog meer dan OXY, zoals in het verleden. Heb wel maar 4% van dit tradersaandeel in de portefeuille, want klein bedrijf. Probeer dit aandeel altijd rond 1,4$-1,65$ te kopen om dat dan op de tussentijdse top te verkopen. Tot op heden vrij goed gelukt. De laatste keer perfect op de tussentijdse top verkocht. Vroeg of laat zie ik dit naar 3$ gaan, en mogelijk zelfs naar 4-5$. Maar dat zal dan vlug zijn. Weet al wat het signaal van uitstap zal zijn.