Beetje mad dat het te goed gaat de laatste 15j?
2022 vond ik nochtans geen zo'n goed jaar, met ongeveer -18% voor IWDA, S&P500,...
Niet te vergelijken met 2008 of 2002, maar toch...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje mad dat het te goed gaat de laatste 15j?
Wordt inderdaad eens tijd dat HDSN begint te presterenWaarom zo'n HDSN of HITI ook vlot 4-5% prijsgeven door Chinese AI is mij ook weer een raadsel. Heb ik al gezegd dat het een kutmarkt is?
.Markets take the stairs up and the elevator down...Ferm, zeer ferm overdreven beursreactie.

Een black swan is iets compleet anders, je kan toch niet claimen dat niemand AI vanuit China zag opkomen? Ze zijn zelf al afgekomen met hun eigen Google (Baidu), Amazon (Alibaba), Meta (Wechat), …. Dit is gewoon het zoveelste vervolg hierop.Misschien niet, maar er is nu wel een extra factor van onzekerheid bijgekomen. Gezien de koersreacties mag je gerust van een black swan spreken.
Hun AI-bot is wel open source, dus het enige punt waarop ze kunnen "valsspelen" is hoeveel hij effectief gekost heeft aan ontwikkeling.Ik had tijdens mijn PhD een Chinese co-promotor. Laat ons zeggen dat ik sinds die ervaring eerder skeptisch ben tegenover zotte inovaties die van alginder komen. Los van enig sentiment of waardering voor $NVDA
Sorry maar de tijd dat Made in China een garantie voor brol was is toch echt wel al lang voorbij. Dat die AI beter is voor Chinese prompts zal ook correct zijn. Maar iedereen (en dan vooral mensen uit de USA) komt precies uit de lucht vallen dat Chinese bedrijven ook met AI kunnen bezig zijn.Ik had tijdens mijn PhD een Chinese co-promotor. Laat ons zeggen dat ik sinds die ervaring eerder skeptisch ben tegenover zotte inovaties die van alginder komen. Los van enig sentiment of waardering voor $NVDA
En heb je een case? Of is't gewoon random hopen dat er een rebounce komt bij ASML? aka op goed geluk?Straks waarschijnlijk OMV buitensmijten en inruilen voor ASML
Mja, ASML heeft nooit echt een vette AI-premie gekregen (itt Nvidia, Broadcom,...) en wordt wel mee uitverkocht. In die zin geen verkeerde zet denk ik. Gisteren ook eerste positie geopend in ASML, weliswaar nog zeer klein.En heb je een case? Of is't gewoon random hopen dat er een rebounce komt bij ASML? aka op goed geluk?