Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom? Omwille van tariffs waarvan we wisten dat ze gingen komen?Het verbaast me enigszins dat de verliezen niet groter zijn momenteel
Ik leef precies op een andere planeet dan?Waarom? Omwille van tariffs waarvan we wisten dat ze gingen komen?
Neen, dit wordt hem niet (voor een echte correctie).
(Ik zit zwaar in puts, dus ik hoop dat ik fout ben.)
Trudeau is ontslagnemend nee? Die heeft dus eigenlijk weinig te verliezen en zou wel eens zijn been stijf kunnen houden en gewoon met tegen-tariffs komen... pre-market US ziet er toch donkerderrood uit dan EUJaja maar zoveel mogelijk zonder gezichtverlies he... Nu even stoer doen allemaal en dan overeen komen.
Zowel hier, in het P&A topic, als in de markt was bij velen de consensus dat 'de soep niet zo heet zou opgediend worden' en dat Trump 4D schaak speelt. 'En zie de eerste termijn, dat viel toch mee?' (Ook al waarschuwden we 100 keer dat deze 2de termijn totaal niet te vergelijken valt, wegens complete purging van alle adults in the room).Of gewoon omdat er gebeurt wat iedereen toch al wist toen Trump president werd?
Hij voert tariffs in zoals dat ook altijd gezegd is geweest. Ik versta de surprise niet, hoor.
Canada heeft al tarriffs aangekondigd hoor.Trudeau is ontslagnemend nee? Die heeft dus eigenlijk weinig te verliezen en zou wel eens zijn been stijf kunnen houden en gewoon met tegen-tariffs komen... pre-market US ziet er toch donkerderrood uit dan EU
Voorlopig prijst de markt nog steeds een deal in tussen US en Can/MexCanada heeft al tarriffs aangekondigd hoor.
Vorige keer (Trump I) zijn de US-CA tarriffs na een jaar al weer afgeschaft. Enfin, Trump II is Trump I niet.
Daling van beleidsrente in Europa zal tegengewicht bieden aan stijging van de 10 y treasury + dividend en netto-actiefwaarde leggen grens onder waarderingen. Zie de koersen van de GVV's van huidig niveau max nog 20% zakken, ervan uitgaande dat hun operationele resultaten gewoon goed blijven zoals dat vandaag het geval is.Helemaal niet. Trade wars = inflatie = hogere rente = GVV onder water
- Canada nieuwe staat van de US: onmogelijk.
10% van 0 meerwaarde is ook niets om over te discussiërenToch een positieve noot: dankzij Trump geen gezever meer op het forum over de invoering van 10% meerwaardebelasting, hoe alles toch zo relatief is....![]()

Die rijke stinkerds kunnen dan goedkoop aandelen terugkopen..Bwah, Trump zijn entourage: allemaal rijke stinkerds. Als die hun geld op de beurs zien verdampen zal Trump het wel geweten hebben dus zo drastisch zal het wel niet worden....