Betreft Dlocal:
Als je het longterm bekijkt (bv periode van 12–24 maanden), dan zie ik Dlocal richting 28-30$, maar zo lang hou ik de aandelen meer dan waarschijnlijk niet bij:
- Fundamenteel: Dlocal groeit nog stevig, zit in een niche (betalingen in emerging markets) met hoge marges, en balance sheet is sterk. Dat kan makkelijk een multiple ondersteunen richting 18-19$ als vertrouwen terugkomt.
- Technisch: nu zit er wat druk door het aanbod (12,75$ vloer). Vaak zie je na zo’n placement eerst wat stabilisatie rond die prijs, en daarna ruimte omhoog zodra de markt beseft dat er géén verwatering is en de overhang (insider die wilde verkopen) grotendeels weg is. Zo’n insider verkoop heeft vaak gewoon te maken met portfolio management.
Als je het longterm bekijkt (bv periode van 12–24 maanden), dan zie ik Dlocal richting 28-30$, maar zo lang hou ik de aandelen meer dan waarschijnlijk niet bij:
- Multiple expansion: als vertrouwen terugkomt en ze weer als “high growth fintech” worden gewaardeerd, kan de EV/Sales multiple omhoog.
- EM exposure: enorme groeimarkt (LatAm, Afrika, Azië) → als ze execution goed doen, kan de TAM-verhalen weer opspelen.
- Overhang weg: als General Atlantic grotendeels uitgestapt is, geen insider-druk meer. Dat maakt het aandeel aantrekkelijker voor grote fondsen.
- Margins & cashflow: blijven indrukwekkend hoog; als ze die volhouden, kan dat een rerating rechtvaardigen.
Laatst bewerkt:

.
. Had alvast een kleine uitbraak op weekbasis bij slot van voorbije vrijdag vastgesteld. Vandaar mijn vermoeden dat het deze week prijs zou zijn.