Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
It's a buy baby.Amazon is nog wat gedaald door het nieuws over hun Prime settlement: https://www.investors.com/news/technology/amazon-stock-prime-settlement-ftc/
In euro bijna terug aan de koers van begin augustus, in dollar nog een paar procent erboven.
Je moest eens weten hoezeer ik den Donald al heb vervloekt - had behoorlijke posities in Baba/Tubize/Prosus welke ik verkocht heb tijdens de hoogdagen van de tarieven - mss ook gewoon dom van mezelf maar goed. Achteraf gezien is het wel pijnlijk voor de ogen en de portefeuille.
Die 3 verkocht op 7/8 April 2025 - extra pijnlijk als je de koersevolutie erbij neemt.
Ruw geteld sinds verkoop:
Betere aankopen dan dit zou alvast een huzarenstukje geweest zijn en helaas niet het geval.
- Baba: +75%
- Prosus: +50%
- Tubize: +40%
Miljaar seg, als het eens tegen gaat gaat het ook wel tegen.Niet kijken naar Tubize vandaag -_-
QEDHier ook UCB aangekocht aan 66, perfect de bodem
Daarna weer als een pussy alles vroegtijd verkocht aan 79.
Ik moet iets doen aan mijn verkooptimings...

Een van mijn eerste aandelen.zitten er hier in microsoft?
Hangt eigenlijk grotendeels af van wat je met die centen gaat doen.Nu zit ik wat in dubio wat te doen![]()
Umicore kopenHangt eigenlijk grotendeels af van wat je met die centen gaat doen.
.Hangt eigenlijk grotendeels af van wat je met die centen gaat doen.
Kering gaat ook hard maar niemand die het opmerktAh de markt heeft ontdekt dat Sydney Sweeney Heydudes ambassadeur is. We zijn vertrokken met CROX.
Als Lululemon die nu ook in wat leggings smijt zijn we helemaal content in mijn retail PF.
.Dan is de grootste pro of con hoe je gaat herinvesterenHerinvesteren uiteraard

Moonlake in de plaats kopenDan is de grootste pro of con hoe je gaat herinvesteren![]()
. -87% voorbeurs.