Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yup, wat is daar de onderliggende reden achter ?Monday redelijk onderuit
Was aant twijfelen om bij te kopen op -5%, maar blijft verder dalenYup, wat is daar de onderliggende reden achter ?
Terug bijkoop moment ?
Was aant twijfelen om bij te kopen op -5%, maar blijft verder dalen
Hij is godverdomme Hitler V2 en gij vindt hem leuk.. ethiek heeft een ondergrens.
los van dat ik er niet mee akkoord ga dat hij hitler 2 is (das weer zo'n typisch linkse reddit uitspraak, hij heeft geen miljoenen doden op zijn geweten en racisme zie ik ook niet van hem) heeft ethiek voor mij persoonlijk geen plaats op de beurs.Hij is godverdomme Hitler V2 en gij vindt hem leuk.. ethiek heeft een ondergrens.

S&P 500 weer op een record. Ondanks alle onrust. Dat is toch niet meer te verklaren? Of is dat het AI wonder dat dat mogelijk maakt?

Veel beleggers in reddit focussen veel te veel op een usecase binnen LLM's en AI terwijl dat echt maar een minimaal stukje is van wat reddit is. Reddit is in de eerste plaats een advertentieplatform, zo goed als alle revenue komt via advertenties, daar zit ook de sterkte van het platform. De koers nu is omdat chatgpt blijkbaar minder zou referen naar reddit als bron, echt totaal overroepen.gesproken over reddit... -10% vandaag
ik ben aan het twijfelen om een positie te nemen, maar ik ga nog even moeten wachten op gassy zodat hij zijn analyse kan geven![]()
yep, de Mag 7 maakt meer dan 30% uit van de S&P 500.S&P 500 weer op een record. Ondanks alle onrust. Dat is toch niet meer te verklaren? Of is dat het AI wonder dat dat mogelijk maakt?
puur op advertising denk ik dat reddit nog enorm potentieel heeft door implementatie van automatische vertaling.Veel beleggers in reddit focussen veel te veel op een usecase binnen LLM's en AI terwijl dat echt maar een minimaal stukje is van wat reddit is. Reddit is in de eerste plaats een advertentieplatform, zo goed als alle revenue komt via advertenties, daar zit ook de sterkte van het platform. De koers nu is omdat chatgpt blijkbaar minder zou referen naar reddit als bron, echt totaal overroepen.
De russell 3000 ook.S&P 500 weer op een record. Ondanks alle onrust. Dat is toch niet meer te verklaren? Of is dat het AI wonder dat dat mogelijk maakt?
Nope, equities zijn gewoon een superieure asset klasse. Ik vind aandelenindices ook duur staan momenteel (zeker als je de klassieke prijsratio's bekijkt), maar in het kader van lage interest rates en een overvloedig monetair aanbod valt die waardering best mee. Vergeet de hype van het moment (AI, Covid, inflatiepaniek, ...) en kijk naar het geheel.S&P 500 weer op een record. Ondanks alle onrust. Dat is toch niet meer te verklaren? Of is dat het AI wonder dat dat mogelijk maakt?
+38% sedert instapJesus als Tesla nog veel stijgt op letterlijk dalende fundamentals ga ik mijn eigen door de kop schieten denk ik.

Misschien kan je solliciteren om als driver te fungeren.+38% sedert instap
tzal los door de 500 gaan dit jaar door de cybercab hype. De ene goedkeuring na de andere om te testen in grote steden![]()
t'is maar een kwestie van tijd voor de software goed genoeg is om volledig driverless te gaan. En mogelijk veel sneller dan je denkt dankzij de AIMisschien kan je solliciteren om als driver te fungeren.
Zo werken taxi's zeker?

Uit eigen ervaring met hun adaptieve cruise control, geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om in een driverless tesla te stappen tbh. Het aantal situaties dat hij slecht inschat is echt teveel om goed te zijn. Andere dingen zoals bochtassistentie etc is top, maar het slecht inschatten van tegenliggers/afdraaiende auto's etc is nog bijzonder groot moet ik zeggen.t'is maar een kwestie van tijd voor de software goed genoeg is om volledig driverless te gaan. En mogelijk veel sneller dan je denkt dankzij de AI![]()