PolletPoulet_OG
Well-known member
dju, ik heb het gemist, iets gebeurd gisterenavond?
The usual 'mijn aandeel is beter, nee het mijne hahahaha, nee gij kent er niets van, nee gij' kinderreuzzug
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dju, ik heb het gemist, iets gebeurd gisterenavond?
wel verfrissend om eens wat andere posters in deze topic te zienThe usual 'mijn aandeel is beter, nee het mijne hahahaha, nee gij kent er niets van, nee gij' kinderkinderreuzzug

Door deze post dat eens bekeken, ik ken het verhaal niet.-98,85% hier, de volle -5.400 euro.
Betreurenswaardig.![]()
Beursforum mass extinction event![]()
Een post die ik trouwens ook niet gereport heb, want #vrijheidvanmeningsuiting. Maar als er toch voor het minste wordt ingegrepen voor een kleine discussie tussen leden, verwacht ik wel een minstens even cordate straf voor een andere (en veel zwaardere) uitspraak van een ander lid.Deze legt het mooi uit.Door deze post dat eens bekeken, ik ken het verhaal niet.
Hoe is dat van +-50 naar 10k gegaan om dan weer naar 20 te zakken op 1 maand tijd?
3 verschillende sites/grafieken bekeken dus het moet allesinds geen fout zijn?
Bans zijn niet perse permanent.Betreurenswaardig.
Maar ik kan me niet voorstellen dat ze alle 3 gebanned zijn door de posts in dit topic?

Voor de goede orde, er staan nog een aantal posts gewoon publiek:Betreurenswaardig.
Maar ik kan me niet voorstellen dat ze alle 3 gebanned zijn door de posts in dit topic? Er moet toch iets anders gebeurd zijn.
Want elkaar een beetje jennen, bekritiseren en zelfs lichtjes belachelijk maken in het beurstopic, is in nog geen duizend jaar een ban waard toch? Ik heb niet deelgenomen aan die discussie, maar ze wel gevolgd.
En voor de goede orde:
Die jongens worden dus gebanned voor (wellicht) een handvol gefrustreerde posts die intussen verwijderd zijn door de mods, maar een post die een zittend en democratisch verkozen president letterlijk gelijkstelt aan Hitler (zie post #31,641 in dit topic) blijft hier wel gewoon staan zonder ban (en zelfs zonder warning?).Een post die ik trouwens ook niet gereport heb, want #vrijheidvanmeningsuiting. Maar als er toch voor het minste wordt ingegrepen voor een kleine discussie tussen leden, verwacht ik wel een minstens even cordate straf voor een andere (en veel zwaardere) uitspraak van een ander lid.
Maar ik heb blijkbaar ongelijk gezien de ontwikkeling van de beurskoers…
maar pakweg 50-60% van Tesla stock is in handen van institutionelen -> je zou toch verwachten dat die zich niet laten leiden door iets subjectiefs en irrationeels als een vriendschap tussen CEO en president?Mij lijkt de koers vooral de vriendschapsband van Trump & Elon te volgen (en dan nog de rente en het april drama natuurlijk)
Trump wint: Tesla stijgt
Daarna ruzie: Tesla zakt
Daana luwte+rente: Tesla stijgt terug
Nu Trump en Elon terug vrienden: Tesla stijgt
De bedrijfscijfers zelf zijn eigenlijk niet echt goed en de fantasie over de toekomst is de afgelopen maanden niet echt veranderd
Zijn uiteindelijk toch de hedendaagse kopers & verkopers (opportunisten/handelaars) die de koers bepalen en niet de holders (ik ga er vanuit dat instutionelen eerder buy en hold zijn).maar pakweg 50-60% van Tesla stock is in handen van institutionelen -> je zou toch verwachten dat die zich niet laten leiden door iets subjectiefs en irrationeels als een vriendschap tussen CEO en president?
Die jongens zijn niet gebanned voor posts in dit topic he. Ze zullen infractions gekregen hebben waardoor ze over het totaal van 15 punten gegaan zijn en een ban aan hun been hebben. Net zoals ook een ander niet per se zal gebanned worden omdat hij iemand vergelijkt met hitler, hij zal er hoogstens wat infractions voor krijgen. Hiewel ik niet zie waarom want nergens zie ik in de forumregels staan dat iemand vergelijken met hitler niet mag. Ook niet in de wet trouwens.Betreurenswaardig.
Maar ik kan me niet voorstellen dat ze alle 3 gebanned zijn door de posts in dit topic? Er moet toch iets anders gebeurd zijn.
Want elkaar een beetje jennen, bekritiseren en zelfs lichtjes belachelijk maken in het beurstopic, is in nog geen duizend jaar een ban waard toch? Ik heb niet deelgenomen aan die discussie, maar ze wel gevolgd.
En voor de goede orde:
Die jongens worden dus gebanned voor (wellicht) een handvol gefrustreerde posts die intussen verwijderd zijn door de mods, maar een post die een zittend en democratisch verkozen president letterlijk gelijkstelt aan Hitler (zie post #31,641 in dit topic) blijft hier wel gewoon staan zonder ban (en zelfs zonder warning?).Een post die ik trouwens ook niet gereport heb, want #vrijheidvanmeningsuiting. Maar als er toch voor het minste wordt ingegrepen voor een kleine discussie tussen leden, verwacht ik wel een minstens even cordate straf voor een andere (en veel zwaardere) uitspraak van een ander lid.
Zolang ze links en rechts klanten blijven verliezen en banken die niet meer met hen willen samenwerken ben ik niet snel geneigd van in te stappen.Nog gebruikers die Worldine in de gaten houden? Forward p/e recent positief bijgesteld wat wat optimisme op de markt te weeg brengt heb ik de indruk. Zelf ben ik altijd wat in dubio. Zouden operationeel wel wat acties ondernomen hebben om de kosten te laten dalen heb ik me laten vertellen, dus beterschap is mogelijks wel op komst - cijfers 21/10. Nog meningen over dit bedrijf hier?
Dat klopt.

Ik was normaal van plan uit te stappen bij 8 dollar maar er lijkt me nog wat extra marge op te zitten. Momenteel +75% winst. $10 misschien als nieuw doel, mogelijk wel ook een stop-loss instellen.volledige positie Ondas verkocht: USD 2344 winst![]()

om US tariffs te omzeilen, als ze die in Taiwain produceren moeten ze import taks betalen....wtf https://www.tomshardware.com/pc-com...ks-to-make-chips-at-intel-foundry-report-says
dat zag ik niet aankomen
volledige positie Ondas verkocht: USD 2344 winst![]()
Ik was normaal van plan uit te stappen bij 8 dollar maar er lijkt me nog wat extra marge op te zitten. Momenteel +75% winst. $10 misschien als nieuw doel, mogelijk wel ook een stop-loss instellen.
Enkel Nebius doet van mijn aandelen beter, die staat momenteel op ongeveer +80%.
En te zeggen dat ik heel dat beursgedoe niet zo plezant vond.![]()
Ik heb naast Ondas nog een tweede aandeel dat bijna +25% in een dag gegaan is.Vandaag bijna +25% in 1 dag. Ongelofelijk