Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is dat ook geldig voor Pacbio en Illumina of niet?Copium and hopium, until the only thing left is opium.
-- cege, 2025
Nee, bij PACB moet je steeds opnieuw 2 jaar geduld hebben.Is dat ook geldig voor Pacbio en Illumina of niet?
Is dat ook geldig voor Pacbio en Illumina of niet?
Voor u misschien wel maar je hebt pacb hier wel aangeraden op 10 dollar, ondertussen bijna 80% lager.Die staan alle 2 in het groen hoor, makker. Pacb zelfs 50% of zo.
Voor u misschien wel maar je hebt pacb hier wel aangeraden op 10 dollar, ondertussen bijna 80% lager.
Ik vraag mij af wie hier pretendeert een ultieme glazen bol te hebben?In tegenstelling tot anderen, pretendeer ik niet om een ultieme glazen bol te hebben.
...
Los van de intrinsieke RoundUp discussie, die ik hier niet wil voeren, is het zeer kwalijk dat je eigenlijk gepakt kunt worden op het verleden. Als je iets weet, dan weet je het. Als je iets niet weet, dan weet je het niet. Je kunt niet iemand veroordelen after the fact als ze achteraf iets te weten komen. Als binnen 20y blijkt dat je van water kanker krijgt, dan gaan we toch niet alle water producenten retroactief voor het gerecht sleuren ? We hebben al die agentschappen die 100x "SAFE" zeggen. Dat is bij RoundUp ook gebeurt. Zowel EU als US hebben altijd gezegd dat het 'safe', 'non-carcinogenic' of 'standard pesticide' was. Wie moet dan de bonen fretten nadien als het anders zou blijken te zijn (wat nog altijd niet eenduidig is). Het bedrijf of de redtape issuer (waarom is die er als dat niks waard is anyway ?)
...
Kunnen we hier nog een write-up van verwachtenWaar mijn beurspeen wel hard van wordt, is DSM Firmenich, ik heb het dan ook gekocht.
Wel een beetje te laat op de avond nu om een write-up te doen.
? Wordt met de minuut interessanter lijkt mij. Ben van plan in te stappen als het nog +/-10% zou zakken.Mijn tijd werd volledig ingepalmd door de analyse van Sien en Ziggy uit Blind Getrouwd, dus er zal nog even geduld moeten uitgeoefend worden.Kunnen we hier nog een write-up van verwachten? Wordt met de minuut interessanter lijkt mij. Ben van plan in te stappen als het nog +/-10% zou zakken.
De mannen van Eternit gaan je betoog graag horenLos van de intrinsieke RoundUp discussie, die ik hier niet wil voeren, is het zeer kwalijk dat je eigenlijk gepakt kunt worden op het verleden. Als je iets weet, dan weet je het. Als je iets niet weet, dan weet je het niet. Je kunt niet iemand veroordelen after the fact als ze achteraf iets te weten komen. Als binnen 20y blijkt dat je van water kanker krijgt, dan gaan we toch niet alle water producenten retroactief voor het gerecht sleuren ? We hebben al die agentschappen die 100x "SAFE" zeggen. Dat is bij RoundUp ook gebeurt. Zowel EU als US hebben altijd gezegd dat het 'safe', 'non-carcinogenic' of 'standard pesticide' was. Wie moet dan de bonen fretten nadien als het anders zou blijken te zijn (wat nog altijd niet eenduidig is). Het bedrijf of de redtape issuer (waarom is die er als dat niks waard is anyway ?)
Amai ja, het is dat grote organisaties met als enige doel winst te maken ook meteen zullen stoppen met successproducten vanaf het eerste alarmsignaal en lobbying complete fictie is.De mannen van Eternit gaan je betoog graag horen
Wat je soms hier leest, niet te geloven.
Dat is toch ook inherent aan investeren in aandelen? Je gaat voort op de situatie die dan voor handen is.Op het risico van hier off-topic te gaan: diezelfde problematiek zie je nu in bepaalde sectoren naar boven komen rond historische PFAS vervuiling, waar bedrijven dat jaren lang mochten gebruiken en volgens de toenmalige normen en wetten niets verkeerd deden. Ik spreek dan wel over de jaren '70 of vroeger.
Maar diezelfde bedrijven worden nu in het vizier genomen om die historische verontreiniging op te lossen.
De mannen van Eternit gaan je betoog graag horen
Wat je soms hier leest, niet te geloven.
Dat is toch ook inherent aan investeren in aandelen? Je gaat voort op de situatie die dan voor handen is.
Als dan achteraf blijkt dat die info niet correct was stel je u eigen bloot aan risico.
Als ze morgen bewijzen dat Ozempic kankers allerhande veroorzaakt tegen 300% zakt dat aandeel ook in elkaar.
Cege zit de rit uit met Bayer wat gezien de breedte vh portfolio van Bayer in mijn ogen geen slechte keuze is.
Dat is toch ook inherent aan investeren in aandelen? Je gaat voort op de situatie die dan voor handen is.
Als dan achteraf blijkt dat die info niet correct was stel je u eigen bloot aan risico.
Als ze morgen bewijzen dat Ozempic kankers allerhande veroorzaakt tegen 300% zakt dat aandeel ook in elkaar.
Cege zit de rit uit met Bayer wat gezien de breedte vh portfolio van Bayer in mijn ogen geen slechte keuze is.
Gitlab teruggekocht aan 43,06$.