Wie wil er nu zoiets hebben rondrijden.er zijn een paar bedrijven bezig met microreactors te ontwikkelen ter grootte van een camion. Als die ze kunnen produceren aan de lopende band, dan zie ik het wel terug boomen![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie wil er nu zoiets hebben rondrijden.er zijn een paar bedrijven bezig met microreactors te ontwikkelen ter grootte van een camion. Als die ze kunnen produceren aan de lopende band, dan zie ik het wel terug boomen![]()

Amerikaanse beurzen zijn morgen dicht. Maar ik hoop alvast eens op een tijdelijke knalrode Nasdaq, om mijn shortpositie te verzilveren.tzal dus weer een rode markt zijn maandag
Solvay toch alvast -5,53% onderuit…Het kan de Europese beurzen alvast niet veel schelen blijkbaar
Crypto dip valt ook mee.
Vanwege dividend, nee?Solvay toch alvast -5,53% onderuit…
Goeie vraag eigenlijk, er ging toch van alles aan weet ik niet wat voor tarief geraakt worden. Is daar iets van in huis gekomen (en met enige impact?)Zal weer een zaterdag brainfart geweest zijn. Hoe zou het nog zijn met zijn 100% tarieven op non-Hollywood films of anders nonsens die er de voorbije maanden geproduceerd is ?
Meestal is het tegen dinsdag al gaan vliegen en horen we er nooit nog iets van.
Goeie vraag eigenlijk, er ging toch van alles aan weet ik niet wat voor tarief geraakt worden. Is daar iets van in huis gekomen (en met enige impact?)
Zal weer een zaterdag brainfart geweest zijn. Hoe zou het nog zijn met zijn 100% tarieven op non-Hollywood films of anders nonsens die er de voorbije maanden geproduceerd is ?
Meestal is het tegen dinsdag al gaan vliegen en horen we er nooit nog iets van.
Iedereen toch?Met zo'n dag als vandaag merk ik toch op dat ik redelijk wat op de amerikaanse beurs heb staan...
Misschien is opzoek gaan naar interessante europese aandelen
Stilaan lijkt dat idd stadaard kost te worden - maar vroeg of laat zal het wel eens wat verder escaleren - en eigenlijk moet dat ook gewoon eens gebeuren want ik kan me inbeelden dat deze manier van werken gewoon op iedereen zijn zenuwen begint te werken. En als de zogezegde wereldleiders en verenigingen nog enig belang willen hechten aan het leidende gedeelte mag het ook wel eens duidelijk gemaakt worden aan die idioot.
Het is eigenlijk gewoon bruto pech in timing van omstandigheden - Rusland en China zitten in een zetel. We mogen ons verstand ook niet verliezen en beheerst blijven maar we mogen ook niet denken dat we machteloos zijn - Europa is nog steeds een grote economie die ook nodig is voor de VS, ook strategisch zijn we waardevol voor hen. Mocht de oorlog in Oekraïne nooit hebben plaatsgevonden zou dat een betere situatie geweest zijn.
Njah 7 van de 12 zijn amerikaans, 4 Canadees en 1 belgischIedereen toch?
Bij mij zijn er 3/18 aandelen die niet handelen omdat ze US listed zijn.
Een Brazilians, een Cayman Islands (eigenlijk Brazilië/LatAm), eentje van Israël.
Alle US bedrijven zijn overgewaardeerd. 0 reden om die in pf te hebben.
Met maar zeer weinig uitzonderingen.