Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er is een ETF topic, lees dat eens door.Hey iedereen. Ik zou willen starten met maandelijks een bedrag te beleggen. Gewoon in ETF's aangezien die het meest noob-friendly zijn, heb ik gelezen ?
Iemand een idee welke ETF momenteel het meest aangewezen is voor iemand die er niet zoveel van kent ?
Het zou echt zijn om te laten staan voor een tiental jaar dus gewoon iets dat ietwat stabiel blijft, is meer dan voldoende (al kan niemand de markt voorspellen natuurlijk).
Ik zou ook beleggen via MeDirect omdat die gratis is qua kosten voor ETF had ik gelezen. Goed idee of zijn er nog betere brokers?
Merci.![]()
Ik denk dat gatlikkerijk gedaan is.De EU-Trump gatlikkerij is begonnen.
Tegen deze avond diepgroene beurzen?
En de aandelen "moeten" gewoon even wat gas terugnemen, om vervolgens full force de finale blow off in gang te zetten.Ik denk dat gatlikkerijk gedaan is.
De breuk tussen UA en US intelligence is al lang een feit. Net na inauguratie hebben ze die al eens volledig stopgezet (incl sattelietbeelden en Starlink) tijdens de "toevallig" grootschalige tegenaanval van Rusland in Koerksk. Dat terrein hebben de allemaal verloren met desastreuze verliezen (waaronder veel Westers materieel). Daarna zijn volgens UA regelmatig Oekraïnse plannen gelekt naar de Russen en dat was allemaal gedeelde info met de US. Frankrijk levert intussen 2/3 van de intelligence en de andere 1/3 komt van het Verenigd Koninkrijk en NAVO-surveillance missies aan de grens. Dit is allemaal bevestigde info, is zelfs al op een Franse talkshow geweest. Zie ook recent interview van Franse magistraat die openlijk én via officiële meldkanalen waarschuwt voor drieste en ongezien verregaande intimidatietactieken van de US overheid naar onze rechtsapparaten en het politieke landschap.Ik zie Trump zijn bedreigingen nog veel kracht bijzetten: meer en hogere tarieven, geen intelligence/wapens meer voor Oekraïne, 20% BBP vereiste voor NAVO behalve voor de VS, ...
Die 466 miljard US treasuries in België zijn helaas in van de Belgische staat. België zelf bezit een peulschil.De NAVO is idd de facto dood. Wat zouden die troepen van alle landen tegen de Amerikanen te vertellen hebben tijden deze navo oefening?
https://www.nato.int/en/news-and-ev...y-exercise-of-2026-steadfast-dart-is-underway
Zweden dumpt 8B aan US treasuries https://www.devdiscourse.com/articl...ld-move-divesting-billions-from-us-treasuries
Hopelijk dunpt Belgi"e ze ook, ge wilt geen bagholder zijn van US treasuries xD

Trump kiest de weg van onderhandelen met de EU.
Crisis tijdelijk voorbij want als er iets is dat de EU goed kan dan is het wel onderhandelen zonder resultaat. (aka fillibusteren tot hij weg is).
Terug naar boven met die beurzen.![]()
Nee hoor. Moet nog effe dalen tot een niveau hetgeen ik hier niet nader mag specifiërenTerug naar boven met die beurzen.![]()
. Daarvoor kunnen jullie wel in mijn topic terecht.Ale, de kak was niet ingetrokken op dinsdag, maar op woensdag. Ik zat er maar 1 dag van.