Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paar price target raises, earnings die eraan komen en vraag naar CPU's volledig door het dak (denk ik).AMD +8% ? Wat heb ik gemist?
Ik werk daar al lang niet meer, af en toe wel wat inzichten via ex collega's@SlashDotDash - Nog inzichten ivm GILD te delen ? Sjarels blijven maar naar boven knallen zonder nieuws op het eerste zicht.
De press release van gisteren is wel game changing: https://www.gilead.com/news/news-de...are-in-first-line-pd-l1-metastatic-triple-neg Maar de dagen/weken ervoor ook al up up up. GO STONKS !
Bij opkuis portefeuille beetje getwijfeld om Tubize of GILD te houden die elk maar een 3/4 positie waren. Uiteindelijk Tubize verkocht aan 220+ en er GILD mee bijgekocht. WIN. Met de rest Quest Diagnostics bijgekocht. WIN. Pure skill - euh chance.
Ik werk nu (oa.) op de grootste competitor voor Trodelvy 

Iemand nieuws over GitLab zien passeren? Het is nogal sterk gestegen op het einde, 12,82% om precies te zijn met nog wat extra after closing.
Ik ben blij dat ik dat aandeel verkocht heb. Dodged a bullet there. 76.03 aangekocht en verkocht op 80.60.Ubisoft 40% naar beneden na dramatische verwachtingen voor '26 en hun herstructurering.
Toch aan twijfelen of dit geen goed instapmoment is.
Worst case, ze hebben nog heel goeie IP die bij een potentiële overname zeker geld waard is.
Ze staan nu ~4€.Ik ben blij dat ik dat aandeel verkocht heb. Dodged a bullet there. 76.03 aangekocht en verkocht op 80.60.
2-3j geleden, 100% waar.Ubisoft is echt een dood vogeltje. Zoals al gezegd, heel die hun businessmodel is pure shit. Brengen echt brol op de markt, launcher is een ramp,.. En da's gewoon echt structureel.
We spreken hier over de coronaperiodeZe staan nu ~4€.
Alles werd vollop gehyped maar dankzij @JanusDR (denk ik) toch verkocht omdat hij vrij duidelijk was in zijn mening 
Dan zou EA al jaren failliet moeten zijnWorst company ever. Ik koop echt al jaren geen Ubisoft games meer.. Die hun launcher zuigt, spellen die gewoon niet werken omwille van die launcher..
.2 woorden: Ultimate TeamDan zou EA al jaren failliet moeten zijn.