Misterblort
Well-known member
Die hebben met hun sportgames een vaste afzetmarkt. En hebben hun origin launcher toch ook terug afgevoerd. Of toch op zijn minst niet verplicht gemaakt.Dan zou EA al jaren failliet moeten zijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die hebben met hun sportgames een vaste afzetmarkt. En hebben hun origin launcher toch ook terug afgevoerd. Of toch op zijn minst niet verplicht gemaakt.Dan zou EA al jaren failliet moeten zijn.
Nee dat gaat niet. Dat launched dan via steam naar de ea launcher. Ik heb meerdere EA games die ik vroeger kocht en nu niet meer launchen. Zelfs eentje die claimed dat em geen geldige key meer heeft :').Ze hebben toch nog altijd hun eigen EA launcher. Of kan je op Steam EA games kopen en spelen zonder die launcher?
wat, shadows? das een flop. het heeft menig top 5 gehaald van omgekochte/slechte/linkse review sites.2-3j geleden, 100% waar.
Maar Ubi is vooral het laatste jaar zichtbaar een andere weg ingeslagen. De laatste AC is zeer goed onthaalt en heeft menig top 5 van '25 gehaald.
Het is vooral uitkijken of ze deze lijn kunnen doortrekken met de onaangekondigde nieuwe Ghost Recon en (wel aangekondigde) Division 3.
het is weekend voor iedereenTis weekend de beurzen zijn dicht. Wat gaat Trump deze keer uithalen.![]()
Ik doelde eerder op menig podcast en gamende medemens die ik ken.wat, shadows? das een flop. het heeft menig top 5 gehaald van omgekochte/slechte/linkse review sites.
die doen nu zelfs een crossover met attack on titan om ergens geld te kunnen trekken![]()
CEO Jan Boone zegt daar al jaren neen tegen.Zou Lotus op termijn een stock split overwegen? Ik kan mij inbeelden dat die wel een hoop potentiële kleinere investeerders mislopen.
Boone: Als men mij overtuigt van de meerwaarde sta ik hiervoor open, maar ik zie het nut niet. Niet voor ons bedrijf, noch voor de aandeelhouders. Ook verhaaltjes zoals een betere liquiditeit van het aandeel zijn futiel. De prijs van ons aandeel is ook een beetje symbolisch. Het toont dat we bezig zijn met ons bedrijf en niet met ons aandeel.
Lotus terug bezig aan een revival met hun Japanese Cheesecake hype.
)
)Investor AB, Exor, Prosus, Softbank, ...Zijn er aan te raden alternatieven voor Berkshire Hathaway, die niet Amerikaans zijn? In België denk ik dan aan Sofina, GBL, Ackermans & van Haaren, ... maar wereldwijd zullen er wel sterkere holdings zijn vermoed ik?
Toevallig De Tijd gelezen dit weekendScottish Mortgage is een goede holding. Wel tech heavy maar ook grote posities in private bedrijven (SpaceX, Bytedance, Stripe,...)
?