Misterblort
Well-known member
Alsook u aandeel mag dan nog 20% stijgen, als de USD ondertussen 20% in waarde verliest zijt ge er niks mee..
Ik doe niks VS tot het fascisme uit de VS is.
Ik doe niks VS tot het fascisme uit de VS is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Through the Exchange Offer, Aedifica aims to acquire control of Cofinimmo, in particular by acquiring at least 50% + 1 of the Cofinimmo Shares. After acquiring this control through the Exchange Offer (and therefore after the Exchange Offer has been closed), Aedifica intends, in due course, at its discretion, subject to compliance with the tax and regulatory rules in force at that time and depending on the number of Cofinimmo Shares it will have acquired as a result of the Exchange Offer, either to propose (i) a merger by acquisition of Cofinimmo with Aedifica as the absorbing entity, or (ii) the conversion of Cofinimmo into an institutional regulated real estate company ("IRREC").
• If, at the end of the Exchange Offer, Aedifica holds less than 70%, or more than 70% but less than 90% of the Cofinimmo Shares (and therefore no Squeeze-out Offer can be realized), Aedifica will seek a merger between Aedifica and Cofinimmo in order to comply with the obligation for a public regulated real estate company ("PRREC") to have a free float of at least 30%.
• If, on the other hand, Aedifica holds at least 90% of the Cofinimmo Shares at the end of the Exchange Offer, Aedifica will pursue the conversion of Cofinimmo into an IRREC. The conversion into an IRREC may be preceded by a Squeeze-out Offer (if Aedifica acquires at least 95% of the Cofinimmo Shares) or a later new public (collection) offer (if Aedifica acquires at least 90% but less than 95% of the Cofinimmo Shares and therefore no Squeeze-out Offer is possible).
• If, at the end of the Exchange Offer, Aedifica holds at least 95% of the Cofinimmo Shares, Aedifica will proceed with a Squeeze-out Offer and the delisting of the Cofinimmo Shares from the regulated market of Euronext Brussels, and Aedifica intends to convert Cofinimmo into an IRREC. The final structure may therefore vary depending on the percentage of Cofinimmo Shares ultimately obtained and the specific (legal and tax) circumstances at that time
Wat zouden jullie doen met Cofinimmo?
1.185 aandelen Aedifica voor een aandeel Cofinimmo. Afhankelijk van hoeveel mensen daarop ingaan blijft Cofinimmo bestaan onder een bepaalde vorm of wordt het sowieso helemaal overgenomen. Als ik dit goed interpreteer is er weinig voordeel aan er niet op in te gaan?
Ik ben dit ook aan het bekijken, COFB is een aanzienlijk deel van mijn pf.Wat zouden jullie doen met Cofinimmo?
1.185 aandelen Aedifica voor een aandeel Cofinimmo. Afhankelijk van hoeveel mensen daarop ingaan blijft Cofinimmo bestaan onder een bepaalde vorm of wordt het sowieso helemaal overgenomen. Als ik dit goed interpreteer is er weinig voordeel aan er niet op in te gaan?
Wat zouden jullie doen met Cofinimmo?
Aged like Milk. -15%Op voorwaarde dat ze niet beginnen krimpen kan het nauwelijks nog goedkoper dan nu.

Walmart is een oerdegelijk bedrijf. Ik reken dan ook niet op hun downfall. Wel op een correctie vanaf het huidig, historisch hoog, niveau.Met puts gokken op de downfall van Walmart is nu toch wel 1 van de meer risky strategien, niet ? Kan zijn dat het geld opbrengt, maar er zijn toch gemakkelijkere manieren om geld te verdienen ? Qua expected value moet dit nu toch redelijk onderaan de lijst bengelen, niet ?
Geen schadenfreude hierzo. Maar is het geen tijd om een andere bezigheid te zoeken als je telkens blijft uitkomen op de grootste beursbommen? ETFs are your friend.Aged like Milk. -15%![]()
Who's next? Adobe?Aged like Milk. -15%
Guidance
1Q'26
Transaction margin $ Slight decline
TM $ ex. interest on customer
balances1 Roughly flat
Non-GAAP effective tax rate 19% - 21%
Non-GAAP EPS2 growth Mid-single digit decline
GAAP EPS growth Mid-single digit decline
FY'26
Transaction margin $ Slight decline
TM $ ex. interest on customer
balances1 Roughly flat
Non-GAAP non-transaction
operating expenses ~3% growth
Non-GAAP effective tax rate 19% - 21%
Non-GAAP EPS growth
Low-single digit decline to slightly
positive
GAAP EPS4 growth Mid-single digit decline
Adjusted free cash flow $6B+
Share repurchase $6B
$40 miljard EV sebiet![]()
De ultieme doodsteek lol. Ik verschiet nergens meer van. Afspraak op 12 maart.Who's next? Adobe?
Ik vrees gewoon dat je soms teveel risico's neemt...De ultieme doodsteek lol. Ik verschiet nergens meer van. Afspraak op 12 maart.
Als je laatste datapunt Q3 was met zoals gezegd nog een outlookverhoging, was nu een top en bottomline miss én plotse CEO wissel nu echt wel niet te voorspellen. Je hebt ook geen controle over wat voor multiple de markt wil betalen.Geen schadenfreude hierzo. Maar is het geen tijd om een andere bezigheid te zoeken als je telkens blijft uitkomen op de grootste beursbommen? ETFs are your friend.
Zit je ook niet met een gigantische blootstelling in software? Ik zag dat je vorige week nog een stevig stuk Constellation hebt aangekocht... dat lijk mij opnieuw van hetzelfde laken een broek. Dat gaat, zeker short term, gewoon exact hetzelfde doen toch?De ultieme doodsteek lol. Ik verschiet nergens meer van. Afspraak op 12 maart.
Pas wanneer software compleet uitgespuwd is, gaat het weer interessant worden. Not yet.Zit je ook niet met een gigantische blootstelling in software? Ik zag dat je vorige week nog een stevig stuk Constellation hebt aangekocht... dat lijk mij opnieuw van hetzelfde laken een broek. Dat gaat, zeker short term, gewoon exact hetzelfde doen toch?
De markt heeft momenteel een heilige schrik voor AI disruption voor all things software. Zolang dat niet uit de markt gaat gaat software een bloedbad blijven vrees ik.
Kwaliteit en moat van software is dan weer een heel ander verhaal dan bij pakweg PayPal of Crocs en heel andere groeicijfers ook.Zit je ook niet met een gigantische blootstelling in software? Ik zag dat je vorige week nog een stevig stuk Constellation hebt aangekocht... dat lijk mij opnieuw van hetzelfde laken een broek. Dat gaat, zeker short term, gewoon exact hetzelfde doen toch?
De markt heeft momenteel een heilige schrik voor AI disruption voor all things software. Zolang dat niet uit de markt gaat gaat software een bloedbad blijven vrees ik.