Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe bedoel je? Van mijn 6 grootste posities zijn er 5 groen vandaagWaarom zakt de boel nu weer
Dat wordt een tijdje niet inloggen.
.Hoe loopt dat eigenlijk met die short, heb in het verleden jaar eens geprobeerd en ook nog eens op Palantir maar 2 keer van kale reis teruggekeerd - shorten is duidelijk niet aan mij besteed en als je uitzoomt op specifiek technologie is dat ook geen sinecure - de timing moet echt fantastisch goed zijn.
Staat uiteindelijk weer groen. Rond 3,3-3,4$ verkoop ik.Eind vorig jaar 2 keer ritje met winst afgesloten. Huidig ritje was daarstraks groen, maar momenteel niet meer.
Samen met de analyse van DSM Firmenich?Ik ben bezig aan een field test van de bijwerkingen van Mounjaro vs Wegovy en zal jullie het resultaat dan meedelen![]()

Ondertussen 5n plus nog +40% sinds mijn verkoop want Trump gaat strategische reserve aanleggen van zeldzame metalen.
Was nochtans al maanden de bedoeling, maar blijkbaar nog niet gemerkt door de markt.
Of gewoon wat speculatie want number goes up, kan ook natuurlijk.
het regent gewoon vallende messen momenteelBlijf weg van vallende messen.

Geweldig, niet? Binnenkort soldenhet regent gewoon vallende messen momenteel![]()

.Strak plan! Heb je al bepaalde chemicals op het oog?Ik kijk enkel nog naar olie aandelen momenteel.
Als ik er teveel heb van die, dan volgt chemicals, als die dan nog goedkoop staan.
tgeld is hier op -_- kzal wat opties moeten schrijven om premiums te verzamelenGeweldig, niet? Binnenkort solden.
Heb jij aandelentips momenteel?Solden is al bezig
Like I said : Die software, UI etc van Wolters Kluwer is subpar. Hun AI oplossing is nauwelijk een hulp. Zij hebben een goede hoeveelheid bronnen… Maar een kut sub systeem en in alle eerlijkheid zelden een échte juridische meerwaarde. De overgrote meerderheid van jobs waar ze zich op richten kan zich redden met Google en gezond verstand.Kwaliteit en moat van software is dan weer een heel ander verhaal dan bij pakweg PayPal of Crocs en heel andere groeicijfers ook.
Trouwens ook weer double digit losses bij Wolters Kluwer en Relx. En inderdaad opnieuw alle software. Hier houd ik het nog op early, not wrong. We zullen zien.