AgeofAI
Well-known member
Verklaar je nader? Het is niet zo dat de markt verrukkelijk goedkoop staat, of zie jij dat anders?Het wordt shop till you drop de komende maand precies![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verklaar je nader? Het is niet zo dat de markt verrukkelijk goedkoop staat, of zie jij dat anders?Het wordt shop till you drop de komende maand precies![]()
Net gewoon eens ingevuld - ETF's is geen probleem maar ETN/ETC was een misser, als ik eens veel zin heb me eens wat inlezen en eventueel eens kijken via AI.gewoon screenshotten en gemini laten invullen
Gewoon geduld hebben en genieten van de blow off. (of niet)Verklaar je nader? Het is niet zo dat de markt verrukkelijk goedkoop staat, of zie jij dat anders?
.same here, ik mis precies iets -> deal met Iran lijkt me heel moeilijk te geloven -> Iran gaat hard to get spelen en Trump gaat echt niet zijn broek afsteken om toch maar een deal te hebben.Net gewoon eens ingevuld - ETF's is geen probleem maar ETN/ETC was een misser, als ik eens veel zin heb me eens wat inlezen en eventueel eens kijken via AI.
Met de stijging van gisteren/vandaag, een geluk dat ik die shorts niet kon kopen - had een dure zaak geweest. Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat markten zo positief reageren op Trump - er is héél wat schade aangericht en zelfs als Trump er een eind aan maakt zijn er nog tal van vraagtekens hoe het nieuwe regime in Iran zich zal opstellen.
Bull trap of zoals Gassy zegt blow off. Misschien nog een short squeeze ook (specifiek vandaag dan waardoor het groen blijft). Denk nog altijd dat we dit weekend waarschijnlijk boots on the ground gaan krijgen in Iran en dat dat de olieprijs opnieuw omhoog gaat jassen.Net gewoon eens ingevuld - ETF's is geen probleem maar ETN/ETC was een misser, als ik eens veel zin heb me eens wat inlezen en eventueel eens kijken via AI.
Met de stijging van gisteren/vandaag, een geluk dat ik die shorts niet kon kopen - had een dure zaak geweest. Ik blijf het onvoorstelbaar vinden dat markten zo positief reageren op Trump - er is héél wat schade aangericht en zelfs als Trump er een eind aan maakt zijn er nog tal van vraagtekens hoe het nieuwe regime in Iran zich zal opstellen.
Wanneer het "niet erger" kan, zitten we meestal op de bodem. Denk dat we er toch dicht bij zitten. Vanaf het moment dat er perspectief / vooruitzichten komen, klaart de aandelenlucht op. Ben dus benieuwd wat de Donald vannacht zal zeggen...Bull trap of zoals Gassy zegt blow off. Misschien nog een short squeeze ook (specifiek vandaag dan waardoor het groen blijft). Denk nog altijd dat we dit weekend waarschijnlijk boots on the ground gaan krijgen in Iran en dat dat de olieprijs opnieuw omhoog gaat jassen.
Gewoon geduld hebben en genieten van de blow off. (of niet)
Dus als ik dit goed samenvat kan het dus stijgen, tenzij het daalt?Bull trap of zoals Gassy zegt blow off.
Is dezelfde soort reactie als in de tijd van Moonlake. Moonlake ondertussen al x3. Als je dat toen inderdaad had gekocht in de mate zoals je beweerde...Dus als ik dit goed samenvat kan het dus stijgen, tenzij het daalt?
Ok ik positioneer me als dusdanig, bedankt voor de analyses!![]()
Uitstekende onderbouwing.
Ik volg dan ook met 110% van de portefeuille.
Een deal met Iran zou zowat de eerste echte deal zijn die Trump kan sluiten sinds hij president is, al de rest so far waren gewoon eenzijdige beslissingen van zijn kant.Bon - de euforie is wat overdreven lijkt me, maar in the grand scheme of things is het noise.
Donald die wegstapt is een teken dat ze niet verder willen escaleren. Wat minimaal positief is, obviously.
Maar dat wil niet zeggen dat de andere kant (Iran) stopt met ambetant doen. Aan de andere kant heeft Iran er niet veel baat bij om de rest van de wereld te kloten aangezien ze er niet bij betrokken zijn eens USA weg is. In dat opzicht is het aanvallen van US targets in de buurt een spelletje dat wel nog enige tijd zal doorgaan. Een AWS center bombarderen of zo, eens zien wat Donald dan zal doen.
Mid-term, Long-term lijkt me dat de er wel een risk premium in de olieprijs zal kruipen. Dus terugzakken naar 60 gaan we niet doen onmiddellijk.
En zolang Donald aan de macht is, lijkt me de kans op een tweezijdige oplossing beperkt. Waarom zou Iran nog eens plooien en wat winnen ze er nog mee ? Niks. Misschien komt er een tweezijdige oplossing, maar dan zal Donald toch diep in de buidel mogen tasten. Elke oplossing zal neerkomen op Iran die een zak dollars krijgt gerelateerd aan olie. Tolgeld in Hormuz, minder discounts etc. In any case zal het inflatie stuwen.
Donald kan kiezen tussen veel miserie of beetje minder miserie. Hij had ook Obama zijn deal kunnen laten bestaan ipv die in de fik te steken...
Microsoft enzo aan PE's van <25Verklaar je nader? Het is niet zo dat de markt verrukkelijk goedkoop staat, of zie jij dat anders?

@nullarbor Nektar loopt lekker. BedanktGewoon weer een smak Nektar bijgekocht. Full Kelly bet en ondertussen zelfs Abivax voorbij als grootste positie. Geen zin om veel te typen nu en zonder de waarom dus een totaal waardeloos bericht![]()
! Enig idee wat het koersdoel is?Heb jij even chance dat Fernando atheïst is of het was al op.Lord give me strength.
Miljaar. Nike helemaal in vrije val. Mijn favo merk, deel hiervan zijn de olieprijzen etc.
Ik wou minder retail. Aandeel is 45 dollar, 0.41$ dividend per aandeel. 8.1 miljard cash op de bank en sterkste merk in de sportwereld.
Lord give me strength.
P/E 34?Miljaar. Nike helemaal in vrije val. Mijn favo merk, deel hiervan zijn de olieprijzen etc.
Ik wou minder retail. Aandeel is 45 dollar, 0.41$ dividend per aandeel. 8.1 miljard cash op de bank en sterkste merk in de sportwereld.
Lord give me strength.
Er zijn idd nog zekerheden in het leven: we gaan allemaal dood en Adobe zaktHeb jij even chance dat Fernando atheïst is of het was al op.