Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En Warsh heeft ook niet het alleenrecht om te beslissen.Zet je alu hoedje maar af.
Wat denk je ? Dat die zijn carriere gaat riskeren door rente naar beneden te trekken in een inflatoire omgeving omdat een president die lowest approval ever heeft, door zijn eigen partij ondertussen uitgekotst wordt en niet meer herverkozen kan worden, dat wil ? Wat heeft Warsh te winnen door Trump te pleasen ? Niks. 0,0.
Wix.com -30% vandaag. Thanks for the savePuur cijfermatig lijkt dat allemaal heel interessant hé, akkoord. Vandaar dat ik ook verder ben beginnen kijken. "Too hard" basket op basis van product zelf, "No" basket op basis van mgmt.

Constellation Software earnings zijn zeer goed imo, vreemd dat het aandeel niet beloond wordt. Enige dat ik kan bedenken is dat de markt zich verkijkt op die +2% organic growth. Dat is nochtans gewoon redelijk in lijn met afgelopen jaren en organische omzetgroei is sowieso nooit de drijfveer van het flywheel van CSU geweest. Nieuwe investeringen, deftige ROIC en stijgende cashflows wil ik zien. FCFA2S +44% en bijna 90% direct terug in nieuwe acquisitions, met nog eens bijna evenveel reeds commited met closing pas later in het jaar. Dus grofweg $1,5 miljard gealloceerd in de afgelopen 4 maanden. Pretty damn impressive imo.Ik vind toch meer goedkope dingen, vooral in software, payments.
Maar geen cash om iets te kopen momenteel.
Denk ook dat ik mijn cash eerder zou gebruiken om bij te kopen in dingen die ik al heb.
Als je het aandeel CSU vandaag met andere software bedrijven bekijkt, doen ze het vandaag zo slecht nog niet. Hopende op een herstel. Maar denk dat echt herstel pas na het uiteenspatten van de SOXX komt.Constellation Software earnings zijn zeer goed imo, vreemd dat het aandeel niet beloond wordt. Enige dat ik kan bedenken is dat de markt zich verkijkt op die +2% organic growth. Dat is nochtans gewoon redelijk in lijn met afgelopen jaren en organische omzetgroei is sowieso nooit de drijfveer van het flywheel van CSU geweest. Nieuwe investeringen, deftige ROIC en stijgende cashflows wil ik zien. FCFA2S +44% en bijna 90% direct terug in nieuwe acquisitions, met nog eens bijna evenveel reeds commited met closing pas later in het jaar. Dus grofweg $1,5 miljard gealloceerd in de afgelopen 4 maanden. Pretty damn impressive imo.
Ook nice to know: volgens CSU/TOI execs is er nog altijd geen enkele verandering in het M&A landschap en/of prijzen. Dus de SaaSpocalypse wordt op de private markt precies niet zo serieus genomen.
1) Niet enkel Trump wilt dat, zijn administratie wilt dat en de US heeft dat nodig. Hun staatschuld wordt onbetaalbaar...Zet je alu hoedje maar af.
Wat denk je ? Dat die zijn carriere gaat riskeren door rente naar beneden te trekken in een inflatoire omgeving omdat een president die lowest approval ever heeft, door zijn eigen partij ondertussen uitgekotst wordt en niet meer herverkozen kan worden, dat wil ? Wat heeft Warsh te winnen door Trump te pleasen ? Niks. 0,0.
Hij had destijds Powell ook genomineerd.3) Het zou me toch serieus verbazen dat Trump iemand nomineert voor Fed chair waar hij zelf geen hefboom over heeft...
Ik verwacht hier een boom voor heel deze sector (Iren, Cifr,...) al is Nbis wel de sterkste.
Spreek ik niet tegen maar verandert niets aan het feit dat die eerst mee gaan boomen... is een retail lievelingtje.Iren mgmt is een grap en 1 grote dillutive marketing show. Gaat grandioos de fles indraaien, just a matter of time.
Slechts een kwestie van tijd voor ze alle twee veel hoger staanHeel weinig bedrijven die zo snel groeien aan zo een scale. Toch obvious?
datum gekend, volgende week donderdag 14 mei IPO.
Hier een write-up: https://gannoncapital.substack.com/p/cerebras-systems-the-nvidia-killer
Zou 185 ook nog heel interessant zijn?Vanmiddag IPO, niet aan 125 usd, maar aan 185 usd.
Blijkbaar was er net voor de IPO nog een poging van ARM en Softbank om Cerebras op te kopen: https://seekingalpha.com/news/45922...itch-effort-to-buy-cerebras-before-ipo-report
Ik zie velen nog waarderen obv S1 cijfers namelijk 0.5B omzet. Die omzet gaat voor 2026 eerder naar de 5B liggen (deel vd committed backlog van 25B). Dan zijn de metrics weer veel aantrekkelijker.Zou 185 ook nog heel interessant zijn?
Bij Bolero zijn ze al te zien, en kun je al een limietorder plaatsen. Op Saxo zie ik ze nog niet.Benieuwd om te zien wat die Cerebras doet vandaag, vanaf wanneer beschikbaar ongeveer dan?
Zou Saxo deze vandaag al aanbieden?
.Je verkoopt na goeie earnings? Straffe strategie.