Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, maar hoe komt ze er dan in?Uw Google Agenda heeft normaal gezien ook niks met uw iPhone te zien afaik.

Ooit een mail van gekregen, ooit naar gebeld, ooit ergens toegevoegd. Google zit overalOk, maar hoe komt ze er dan in?![]()
Wel nog geen chromecast, maar komt binnenkortGoPlay heeft een app uitgebracht voor diegenen die het moest interesseren.![]()
Belkin Apple Lightning naar USB 2.0 A Male kabel - 2 meter - ZwartIemand aanraders voor iPhone laadkabels buiten originele van Apple?
(liefst geen ali, want zou er snel eentje willen)
Hun nieuwe bankkaart bedoel je?Iemand die nieuwe BNP Paribas al kunnen toevoegen aan Apple Pay op MacOS?
Heb ze overal kunnen toevoegen, maar op de Mac lukt het niet.
Jep, precies een stuk vergeten typen.Hun nieuwe bankkaart bedoel je?

Hier nog de “oude” bankkaart dus kan het niet testenJep, precies een stuk vergeten typen.![]()
Niet dat het levensbelangrijk is, maar ze zijn het aan het onderzoeken voor mij.Hier nog de “oude” bankkaart dus kan het niet testen

Moet je dan alles terug in stellen zoals een nieuwe kaart, op iOS bedoel ik danZe hadden niet alle parameters van Apple doorgekregen om het te laten werken op MacOS, begin december gaan ze het aanpassen.
Ja, vanaf dat ge die nieuwe kaart gebruikt of er geld mee gaat afhalen dan komt er een melding dat die kaart niet meer werkt op Apple Pay.Moet je dan alles terug in stellen zoals een nieuwe kaart, op iOS bedoel ik dan