Hoi Allemaal,
Ik ga deze topic even kapen.
Mijn kinderen zijn wat ouder aan het worden. Tot nu toe hebben zij steeds games gespeeld op laptops met een bescheiden video-kaart (genre HP zbook). Dat ging vrij goed voor de games die ze tot nu toe altijd speelden (voornamelijk Fortnite, Valorant, Rocket League). Nu beginnen ze wel zin te krijgen in wat meer vereisende games (Last of Us, Arc, Red Dead Redemption) en dus wil ik een gaming desktop voor hen kopen.
Vermits ze van een laptop komen, denk ik dat het al een voldoende grote stap vooruit zal zijn zonder meteen voor een high-end desktop te gaan.
Ik ga zelf geen desktop in mekaar steken en ik had eerst gedacht om bijvoorbeeld hetvolgende aan te kopen:
Artikel HP OMEN 35L GT16 0012nd Ryzen 7 RTX 4060 Gaming Desktop is tijdelijk niet leverbaar
www.megekko.nl
Nu heb ik hier wat rondgelezen en geleerd dat jullie (
@Ascari ) voor ongeveer hetzelfde geld nog wel een betere machine in mekaar kunnen steken. Dus... jullie aanbieding(en) zijn welkom.
Het bovenstaande geeft de wensen al aardig weer, denk ik zo. Het maakt mij niet uit hoe de desktop eruit ziet (case maakt dus niet uit). Het lijkt mij wel een voordeel als de desktop upgradable is, als de kinderen over een jaar of twee toch nog wat meer willen...
Alvast bedankt