Dus we gaan elektrische wagens bannen? Want die zijn zwaarder dan benzine/diesel varianten
Het gewicht speelt een rol, maar toch minder dan de hoogte van uw bumper, het over de motorkap vallen ipv tegen de grond gesmakt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus we gaan elektrische wagens bannen? Want die zijn zwaarder dan benzine/diesel varianten
Morgen in de krant een interview met de man die de bareel vernielde: 'ik vind toch dat ik sneller op de hoogte gebracht mocht worden, dan had ik mijn gedrag kunnen aanpassen. Nu krijg ik twee maal een boete voor dezelfde overtreding. Dat is niet fair.'Uit analyse van de camerabeelden blijkt dat een fietser uit Vorselaar de bareel opzettelijk naar boven duwde en zo kapot forceerde. Opvallend: vorige week deed de man exact hetzelfde. Ook toen werd hij geïdentificeerd, maar hij was daar zelf nog niet van op de hoogte gebracht. De bareel werd hersteld en direct opnieuw vernield door de persoon. Hij krijgt nu twee keer de rekening gepresenteerd, die samen rond de 3.000 euro kan oplopen.![]()
Gepeperde rekening voor gefrustreerde fietser die tot twee keer toe bareel vernielt
De fameuze brokkenbareel op de Reebergenlaan in Pulderbos staat weer naar boven. Uit analyse van de camerabeelden blijkt dat een fietser uit Vorselaar de bareel opzettelijk naar boven duwde en zo kapot forceerde. Opvallend: vorige week deed de man exact hetzelfde. Ook toen werd hij...www.nieuwsblad.be
dat is dan ook waarom hij er is, blijkbaar?Die bareel is hier nu ook niet bepaald populair aangezien die voor een enorme omleiding zorgt als je met de auto bent.
Idd, maar eigenlijk is het met veel zo tegenwoordig.![]()
Ruwbouw van Vlaams koppel moet volledig worden afgebroken: “Ik heb fouten gemaakt, maar ik ben zeer slecht opgevolgd door de architect”
Een ruwbouw in Maasmechelen moet tot op de fundering afgebroken worden. Dat heeft een gerechtsdeskundige beslist. Door fouten van de aannemer is de bouw instabiel. “Er is knoeiwerk geleverd”, oordeelt de deskundige streng in zijn verslag.www.nieuwsblad.be
Tegenwoordig toch triestig om nog een deftige aannemer te vinden. Grote probleem: iedereen kan vandaag een bouwbedrijf starten, zonder ooit een steen te hebben gelegd. Wie heeft dat eigenlijk afgeschaft die verplichte beroepsbekwaamheid?
De combinatie met een dalende instroom in de opleidingen, dalend niveau van uitstroom zal er alleen maar voor zorgen dat er meer van die zaken gebeuren.
Idd, maar eigenlijk is het met veel zo tegenwoordig.
Snel snel oppervlakkige pros&klos. Hopend dat de klant er niets van zegt/snapt of het gewoon opgeeft.

Allemaal goed en wel, maar het moest maar zo makkelijk niet zijn om je failliet te laten verklaren hier. Daarna een nieuw bedrijfje starten en nog wat slachtoffers maken.Idd, maar eigenlijk is het met veel zo tegenwoordig.
Snel snel oppervlakkige pros&klos. Hopend dat de klant er niets van zegt/snapt of het gewoon opgeeft.
Dat is bij mijn weten onder impuls van de liberale fracties (NVA, OVLD) gedaan om mensen aan te moedigen zelfstandige te worden. En niet af te straffen om dit risico te nemen.Allemaal goed en wel, maar het moest maar zo makkelijk niet zijn om je failliet te laten verklaren hier. Daarna een nieuw bedrijfje starten en nog wat slachtoffers maken.
Maar dat geldt voor elke zaak en staat los van kwaliteit. Kwaliteit kan m'n enkel maar waarborgen door selectief mensen toe te laten tot het uitoefenen van het beroep.Allemaal goed en wel, maar het moest maar zo makkelijk niet zijn om je failliet te laten verklaren hier. Daarna een nieuw bedrijfje starten en nog wat slachtoffers maken.
daar rechtover den belhassen?Nieuwbouw app hier achter hebben ze vorig jaar de gevel achteraan moeten afkappen wegens bouwfouten. Enndeze week hebben ze ontdekt dat de voorgevel ook al aan het scheuren en wegzakken is![]()
Jadaar rechtover den belhassen?
Je mag al blij zijn dat jan met de pet het nog wilt doen.Jan met de pet mag toch ook niet zomaar aan je tanden prutsen, maar Franky die bij de gemeente werkte, graag naar dobbit tv kijkt en vol van zichzelf is over zijn kunnen kan morgen een hele ruwbouw neerpoten vol fouten, een dak in epdm gaan leggen, heel je sanitaire installatie leggen en de leidingen met de verkeerde bek persen enz ....
Nog meer regulatie heeft toch nog nooit iets opgelost ?Maar dat geldt voor elke zaak en staat los van kwaliteit. Kwaliteit kan m'n enkel maar waarborgen door selectief mensen toe te laten tot het uitoefenen van het beroep.
Jan met de pet mag toch ook niet zomaar aan je tanden prutsen, maar Franky die bij de gemeente werkte, graag naar dobbit tv kijkt en vol van zichzelf is over zijn kunnen kan morgen een hele ruwbouw neerpoten vol fouten, een dak in epdm gaan leggen, heel je sanitaire installatie leggen en de leidingen met de verkeerde bek persen enz ....
Nog meer regulatie heeft toch nog nooit iets opgelost ?
Dat is zoals het gedrocht van orde van architecten dat die job probeerde te gate keepen en zoveel mogelijk lidgeld te ontvangen. Heeft die al ooit voor iemand iets nuttig gedaan ? (Mijn vrouw is architecte dus heb er al wat van gezien).
Gewoon je bedrijf wat screenen en proberen opinies te krijgen van mensen die er mee hebben samengewerkt en je ontwijkt deze charlatans. Daar is geen artificiële organisatie met een monopolie gekregen van de staat nodig.
Ook al is dat niet racistisch als je het helemaal leest en bekijkt begrijp ik echt niet hoe professionals zoiets de wereld kunnen insturen. Als je daar naar kijkt dan weet je toch dat dat helemaal fout gaat overkomen? Onbegrijpelijk, zulke dingen.
Meestal zijn het wel de (overdreven) woke mensen die bij dit soort campagnes in een kramp schieten op Twitter en dergelijke.Ik kan mij gerust een woke designbureau inbeelden waar iedereen stevig in de bubbel zit en niemand iets door heeft.
Wat is er onder impuls van die fracties gedaan?Dat is bij mijn weten onder impuls van de liberale fracties (NVA, OVLD) gedaan om mensen aan te moedigen zelfstandige te worden. En niet af te straffen om dit risico te nemen.
Wat is er onder impuls van die fracties gedaan?