Remi
Active member
Ik vlieg binnenkort vanaf de luchthaven van Frankfurt naar Azië. 't is een avondvlucht, dus mijn idee was om in de loop van de dag met de trein naar daar te reizen. (Bxl-Noord - FRA, rechtstreeks, toekomen om 15u13, 3,5u op voorhand.) Nu lees ik echter behoorlijk wat negatieve commentaren over treinreizen naar/in Duitsland en begin ik te twijfelen of dat wel de minst stressvolle optie is.
Ik had al wat alternatieven opgezocht, maar die hebben allemaal wel nadelen natuurlijk:
- Flixbus - rechstreeks naar FRA: lastige uren, zou al de avond voordien moeten vertrekken en ben er dan 9u op voorhand.
- Flixbus - Frankfurt Bhf: om 5u vertrekken, om 12u55 aan't station en dan nog met de trein naar de luchthaven. Vermoedelijk 5u op voorhand
- Vlucht BRU - FRA: €116, 2u vroeger in BRU, 7u vroeger in FRA
Wat zijn jullie ervaringen en zijn er nog andere alternatieven mogelijk?
Ik had al wat alternatieven opgezocht, maar die hebben allemaal wel nadelen natuurlijk:
- Flixbus - rechstreeks naar FRA: lastige uren, zou al de avond voordien moeten vertrekken en ben er dan 9u op voorhand.
- Flixbus - Frankfurt Bhf: om 5u vertrekken, om 12u55 aan't station en dan nog met de trein naar de luchthaven. Vermoedelijk 5u op voorhand
- Vlucht BRU - FRA: €116, 2u vroeger in BRU, 7u vroeger in FRA
Wat zijn jullie ervaringen en zijn er nog andere alternatieven mogelijk?