Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk niet dat het algoritme daar rekening mee houdt, want tegenwoordig houdt het algoritme enkel rekening mee dat je zeker NIET naast elkaar gaat zitten.Wij hebben met 4 een vliegtuig geboekt deze zomer. Er kwam 33 euro bij als we zelf onze plaatsen wouden kiezen. Niet gedaan.
Nu nam ik onlangs het vliegtuig, same story, en zaten we allemaal ergens anders verspreid over het vliegtuig.
Ik ging ervan uit dat ze onze kinderen (we moeten de leeftijd e.d. ingeven) toch wel telkens met een volwassene zullen samenzetten. Nu begin ik daar aan te twijfelen? Ze gaan toch geen kind alleen op een stoel zetten?
6 en 9 jaar. Toch wel jong om alleen op een vliegtuig te zitten imo.Inderdaad, ze gaan gewoon die kinderen ergens anders zetten.
Heb het al gezien op de vlieger dat er mensen dan vragen om te verwisselen omdat de koters alleen zitten.
Maar als die oud genoeg zijn kan je ze misschien alleen laten zitten?
Hoh, een keuze. Ik ging ervan uit dat ze een kind van 6 jaar automatisch bij de volwassene zetten als je de vlucht boekt. Ik heb nog nooit plaatsen gereserveerd, de kinderen zaten automatisch altijd bij ons.Maar dat is een keuze dat je wel gemaakt hebt?
Je weet hoe vliegtuigmaatschappijen zijn, die willen gewoon geld.
Hoh, een keuze. Ik ging ervan uit dat ze een kind van 6 jaar automatisch bij de volwassene zetten als je de vlucht boekt. Ik heb nog nooit plaatsen gereserveerd, de kinderen zaten automatisch altijd bij ons.
Vorig jaar dezelfde vraag gesteld aan Sunweb/Brussels airlines of onze dochter (net geen 3 jaar) bij ons kwam te zitten indien we stoelen reserveerde voor mijn vrouw en ik, maar het antwoord was "kunnen we niet garanderen, dus als je zeker wilt zijn kan je best ook een stoel voor haar boeken". Hallucinant, maar toch gewoon geboekt voor haar. Dit jaar idem.Wij hebben met 4 een vliegtuig geboekt deze zomer. Er kwam 33 euro bij als we zelf onze plaatsen wouden kiezen. Niet gedaan.
Nu nam ik onlangs het vliegtuig, same story, en zaten we allemaal ergens anders verspreid over het vliegtuig.
Ik ging ervan uit dat ze onze kinderen (we moeten de leeftijd e.d. ingeven) toch wel telkens met een volwassene zullen samenzetten. Nu begin ik daar aan te twijfelen? Ze gaan toch geen kind alleen op een stoel zetten?
Dat zou ik niet erg vinden. 't Is wel met Brussels Airlines. Ik bekijk het eens, merci!Het is afhankelijk van maatschappij tot maatschappij. Best eens bekijken
Bij Ryanair dacht ik dat ze kinderen jonger dan 12 bij een begeleidende ouder zetten , dus kan het wel zijn dat de andere ouder helemaal aan de andere kant van het vliegtuig zit.
Onnozelaars eigenlijk. Wat is het volgende van Brussels Airlines? Gratis handbagage schrappen vanaf 1 mei?Vorig jaar dezelfde vraag gesteld aan Sunweb/Brussels airlines of onze dochter (net geen 3 jaar) bij ons kwam te zitten indien we stoelen reserveerde voor mijn vrouw en ik, maar het antwoord was "kunnen we niet garanderen, dus als je zeker wilt zijn kan je best ook een stoel voor haar boeken". Hallucinant, maar toch gewoon geboekt voor haar. Dit jaar idem.
Mijn 6 jarige hebben ze afgelopen november wel echt helemaal aan de andere kant van het vliegtuig gezet, ze trekken zich daar inderdaad niks van aan. We hebben dat toen wel kunnen regelen maar plezant was dat niet.
Dat was met Brussels Airlines (geboekt via Sunweb).Welke maatschappij was dat ?
Normaal mogen jonge kinderen maximaal 1 rij van de ouders zitten.
Tenzij er een hele goede reden is waarom niet.
Mocht er iets gebeuren en er is geen deftige reden dan is de vliegtuigmaatschappij normaal verantwoordelijk omdat ze de richtlijnen van EASA niet volgen.
De vraag die ik me nu wel stel is hoe je op het moment zelf dat opgelost krijgt wanneer men dit niet heeft in acht genomen. En een rij verder is bij jonge kinderen ook al niet geweldig. Lijkt me eigenlijk ideaal om mensen te laten betalen "voor de zekerheid", ik zou het ook doen om gedoe te vermijden.Welke maatschappij was dat ?
Normaal mogen jonge kinderen maximaal 1 rij van de ouders zitten.
Tenzij er een hele goede reden is waarom niet.
Mocht er iets gebeuren en er is geen deftige reden dan is de vliegtuigmaatschappij normaal verantwoordelijk omdat ze de richtlijnen van EASA niet volgen.
De vraag die ik me nu wel stel is hoe je op het moment zelf dat opgelost krijgt wanneer men dit niet heeft in acht genomen. En een rij verder is bij jonge kinderen ook al niet geweldig. Lijkt me eigenlijk ideaal om mensen te laten betalen "voor de zekerheid", ik zou het ook doen om gedoe te vermijden.