Knockouts: Halve Finales

Wie gaat naar de finale?

• Totaal aantal stemmers
    89
  • Opiniepeiling gesloten .
De winnaar hun ploegfoto is alvast naar de knoppen met een ongetwijfeld heel aanwezige Trump op de foto.

Doet me meteen terugdenken aan Didier Reynders die ook zonder enige gêne op de ploegfoto met de Rode Duivels ging staan :s

Moest Spanje winnen, is het een bonus dat Trump mee op de foto moet met één van de landen waar hij de laatste paar maanden zo tegen is :) "We don't like Spain, we don't want anything to do with them" 3 weken later moet hij glimlachen op de foto met 30 Spanjaarden :)

Moest Spanje winnen, is het een bonus dat Trump mee op de foto moet met één van de landen waar hij de laatste paar maanden zo tegen is :) "We don't like Spain, we don't want anything to do with them" 3 weken later moet hij glimlachen op de foto met 30 Spanjaarden :)
Ze zullen er wel alles aan doen om dat niet te laten gebeuren. Messi moet winnen.

Gaat dat spandoek van die Argentijnen eigenlijk nog een serieus staartje krijgen?

Zou weer typisch zijn van niet. Jaren spelers gele kaarten aansmeren omdat ze hun truitje uittrekken, want daar zouden wel eens politieke boodschappen onder kunnen staan. En hier dan geen consequenties aan vasthangen. :)

De Spanjaarden Rodri en Alvaro Morata zijn door de Europese bond UEFA één interland geschorst vanwege een leus die zij riepen daags na de gewonnen EK-finale tegen Engeland. "Gibraltar is Spaans",

andere match, andere ref , andere Var, andere situatie,…

Waarom kreeg de speler van Iran geen rood voor zijn noppen op de kuit tegen Belgie. Waarom Bellingham geen rood voor zijn slag na de match tegen Argentinië, waarom Paraguay geen 11 rode kaarten tegen Frankrijk?
Bellingham is na de match, maar moogt ge idd rood voor geven

De speler van Iran is niet de 1e met zo'n fout die geen kaart kreeg (hoewel het voor mij elke keer randje rood was mja)

Nu zit je met 2 fases waarbij er een slaande beweging is in de tegenstander zen nek en de ene krijgt rood en de andere niet. Consequent fluiten of var'en blijft te moeilijk

Bellingham is na de match, maar moogt ge idd rood voor geven

De speler van Iran is niet de 1e met zo'n fout die geen kaart kreeg (hoewel het voor mij elke keer randje rood was mja)

Nu zit je met 2 fases waarbij er een slaande beweging is in de tegenstander zen nek en de ene krijgt rood en de andere niet. Consequent fluiten of var'en blijft te moeilijk
Maar dat is zelfs zo binnen dezelfde match dus waarom zou het hier anders zijn?Dus ja en die fase met de Zuid-Afrikaan is ook anders dan deze hier.

Stond ergens op het net iets interessant.
Yamal is 19j, net als Messi in 2006 (toen die werd uitgeschakeld).
De finale wordt gespeeld op de 19e.
Het is 19j geleden, die foto met Messi.
Spanje won de 19e wereldbeker in 2010.
Yamal heeft rugnummer 19 (net als Messi in 2006).
Idd, het perfecte moment voor een overdracht.

Twas deze foto dat ik ook had gezien.
Moh, en nét gij had die foto toch weer niet gezien zeker, degene die het allemaal niets uitmaakte maar wel bijna alleen maar posts tijdens dit WK heeft gemaakt over hoe Argentinië voordeel kreeg. Juist die persoon heeft een vervalste versie van een foto gezien die past bij zijn tunnelvisie, wat een toeval weer. Precies nog meer geluk dan Argentinië zelf!

Vorig WK was het net hetzelfde, vijf tot tien (waaronder zowaar een paar dezelfde als deze editie) accounts die het alleen maar over complotten voor Argentinië en Messi kunnen hebben na de beste WK-finale ooit. Toen nog mooi samengevat door @Genius.

Over de foto dan:

6.jpeg

https://www.gettyimages.co.uk/detai...-djed-spence-battle-for-news-photo/2285662346 :

Moh, en nét gij had die foto toch weer niet gezien zeker, degene die het allemaal niets uitmaakte maar wel bijna alleen maar posts tijdens dit WK heeft gemaakt over hoe Argentinië voordeel kreeg. Juist die persoon heeft een vervalste versie van een foto gezien die past bij zijn tunnelvisie, wat een toeval weer. Precies nog meer geluk dan Argentinië zelf!

Vorig WK was het net hetzelfde, vijf tot tien (waaronder zowaar een paar dezelfde als deze editie) accounts die het alleen maar over complotten voor Argentinië en Messi kunnen hebben na de beste WK-finale ooit. Toen nog mooi samengevat door @Genius.

Over de foto dan:

Bekijk bijlage 51625
https://www.gettyimages.co.uk/detai...-djed-spence-battle-for-news-photo/2285662346 :

Amai het zit best wel diep 😅

Ik zeg nergens dat er complotten zijn enkel dat er veel matchen veel fouten echt wel in het voordeel zijn gefloten voor Argentinië.

Ik heb ook nergens gezegd dat dit effectief een fout is , ik vroeg het me gewoon af, waarom deze niet afgekeurd werd want op de gewone wedstrijd beelden leek het of hij Spence echt wel raakte. (alles hing dus af van de hoek dat ze filmden)

Ik typ hier nog zelf hier dan nog dat ze blijkbaar over elkaar zijn geleden op basis van de bewerkte foto aangezien Spence zijn voet niet op de grond staat. (Dus geen fout 😅).

Dat ze Photoshop/ai gebruiken om dan foto's te manipuleren om ophef te veroorzaken vind ik nu wel zelf ook heel triestig.

Trouwens nog dit berichtje voor je gemoedsrust 😉

Argentinië meer dan terecht naar de finale , hopelijk gewoon een mooie pot voetbal zonder veel scheids rechterlijke inmengingen en dat duidelijk de beste mogen winnen.

Argentinië mag trouwens zeker winnen van mij 😉
Meer nog ik durf zelf voor je gemoedsrust zeggen dat Messi de beste balvirtuoos allertijden is. Prachtige voorzetten tijdens deze halve finale gegeven.

Laatst bewerkt:
Even dagdromen of nachtmerrieën. Stel dat BE nog verder was geraakt en tegen het Argentinië van de 2de helft van Engeland had moeten spelen. Ik durf er zelfs niet aan denken. Minstens 0-5?

Even dagdromen of nachtmerrieën. Stel dat BE nog verder was geraakt en tegen het Argentinië van de 2de helft van Engeland had moeten spelen. Ik durf er zelfs niet aan denken. Minstens 0-5?
België hield beter stand en creëerde meer kansen tegen Spanje dan Frankrijk. Engeland gaf het na de goal van Gordon zelf ook helemaal weg door achterover te leunen.

Vorig WK was het net hetzelfde, vijf tot tien (waaronder zowaar een paar dezelfde als deze editie) accounts die het alleen maar over complotten voor Argentinië en Messi kunnen hebben na de beste WK-finale ooit.
Alle voetbalgenot ten spijt is het ook wel doodnormaal dat die reacties er zijn. Het valt imo niet te ontkennen dat Argentinië bijzonder veel 'meeval' heeft. En dat moet geslikt worden zonder kritiek omdat de finale uiteindelijk leuk was?

Die pot tegen Nederland alleen al heeft ervoor gezorgd dat die comments nog wat jaren gaan blijven rondzweven. Volledig te begrijpen imo.

Argentinië heeft ook zijn geschiedenis niet mee...

Het WK1978 in Argentinië was toch vrij controversieel. Met o.a. ook die 6-0 overwinning tegen Peru en het feit dat het toen ook al serieuze beenhouwers waren die daar amper voor bestraft werden.

Je hebt dan de befaamde 'hand van god' in 1986.

Ik zag onlangs nog een compilatie van het WK 1990. Toen was er de wedstrijd tegen de Sovjet-Unie, waarbij een Argentijn heel opzichtig een bal met de hand wegsloeg uit zijn strafschopgebied. Scheids stond er nochtans vlakbij, maar geen bestraffing :')

Blijkbaar was er ook iets in de wedstrijd tegen Brazilië op dat WK, las ik onlangs nog op Sporza. Waarbij de Argentijnen een slaapmiddel in de bidon van Branco zouden gedaan hebben. Dat verhaal kende ik wel niet.

En dan de voorbije 2 WK's zijn er toch wel wat fases geweest met Argentinië waarbij je het gevoel hebt dat ze goed zijn weggekomen, of dat ze toch met vrij veel lijken weg te komen. Daarnaast komen ze toch ook weinig sympathiek over eerlijk gezegd. De agressie gaat er voor mij toch wel wat over.

Overheen de geschiedenis van de WK's zijn er ook genoeg gelijkaardige situaties bij andere landen terug te vinden natuurlijk, maar momenteel zijn de blikken nu eenmaal gericht op Argentinië.

Terug
Bovenaan