Evil_Bunny
Member
Hij zal mogelijks zelf de wereldbeker in ontvangst willen nemen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zullen er wel alles aan doen om dat niet te laten gebeuren. Messi moet winnen.Moest Spanje winnen, is het een bonus dat Trump mee op de foto moet met één van de landen waar hij de laatste paar maanden zo tegen is"We don't like Spain, we don't want anything to do with them" 3 weken later moet hij glimlachen op de foto met 30 Spanjaarden
![]()
Gaat dat spandoek van die Argentijnen eigenlijk nog een serieus staartje krijgen?
Zou weer typisch zijn van niet. Jaren spelers gele kaarten aansmeren omdat ze hun truitje uittrekken, want daar zouden wel eens politieke boodschappen onder kunnen staan. En hier dan geen consequenties aan vasthangen.![]()
Bellingham is na de match, maar moogt ge idd rood voor gevenandere match, andere ref , andere Var, andere situatie,…
Waarom kreeg de speler van Iran geen rood voor zijn noppen op de kuit tegen Belgie. Waarom Bellingham geen rood voor zijn slag na de match tegen Argentinië, waarom Paraguay geen 11 rode kaarten tegen Frankrijk?
Maar dat is zelfs zo binnen dezelfde match dus waarom zou het hier anders zijn?Dus ja en die fase met de Zuid-Afrikaan is ook anders dan deze hier.Bellingham is na de match, maar moogt ge idd rood voor geven
De speler van Iran is niet de 1e met zo'n fout die geen kaart kreeg (hoewel het voor mij elke keer randje rood was mja)
Nu zit je met 2 fases waarbij er een slaande beweging is in de tegenstander zen nek en de ene krijgt rood en de andere niet. Consequent fluiten of var'en blijft te moeilijk
Het is Argentinië, Joos heeft zijn witte T-shirt al klaar gelegd.Ik kan alleen maar hopen dat het PvdB is voor het commentaar in de finale en niet Jooske.
Moh, en nét gij had die foto toch weer niet gezien zeker, degene die het allemaal niets uitmaakte maar wel bijna alleen maar posts tijdens dit WK heeft gemaakt over hoe Argentinië voordeel kreeg. Juist die persoon heeft een vervalste versie van een foto gezien die past bij zijn tunnelvisie, wat een toeval weer. Precies nog meer geluk dan Argentinië zelf!Twas deze foto dat ik ook had gezien.
Moh, en nét gij had die foto toch weer niet gezien zeker, degene die het allemaal niets uitmaakte maar wel bijna alleen maar posts tijdens dit WK heeft gemaakt over hoe Argentinië voordeel kreeg. Juist die persoon heeft een vervalste versie van een foto gezien die past bij zijn tunnelvisie, wat een toeval weer. Precies nog meer geluk dan Argentinië zelf!
Vorig WK was het net hetzelfde, vijf tot tien (waaronder zowaar een paar dezelfde als deze editie) accounts die het alleen maar over complotten voor Argentinië en Messi kunnen hebben na de beste WK-finale ooit. Toen nog mooi samengevat door @Genius.
Over de foto dan:
Bekijk bijlage 51625
https://www.gettyimages.co.uk/detai...-djed-spence-battle-for-news-photo/2285662346 :

).

Dan kijk ik alvast op een andere zender. Joos isHet is Argentinië, Joos heeft zijn witte T-shirt al klaar gelegd.

De sterkte van Argentinië lag eerder aan de zwakte van Engeland?Even dagdromen of nachtmerrieën. Stel dat BE nog verder was geraakt en tegen het Argentinië van de 2de helft van Engeland had moeten spelen. Ik durf er zelfs niet aan denken. Minstens 0-5?
België hield beter stand en creëerde meer kansen tegen Spanje dan Frankrijk. Engeland gaf het na de goal van Gordon zelf ook helemaal weg door achterover te leunen.Even dagdromen of nachtmerrieën. Stel dat BE nog verder was geraakt en tegen het Argentinië van de 2de helft van Engeland had moeten spelen. Ik durf er zelfs niet aan denken. Minstens 0-5?
Alle voetbalgenot ten spijt is het ook wel doodnormaal dat die reacties er zijn. Het valt imo niet te ontkennen dat Argentinië bijzonder veel 'meeval' heeft. En dat moet geslikt worden zonder kritiek omdat de finale uiteindelijk leuk was?Vorig WK was het net hetzelfde, vijf tot tien (waaronder zowaar een paar dezelfde als deze editie) accounts die het alleen maar over complotten voor Argentinië en Messi kunnen hebben na de beste WK-finale ooit.
Vorig WK was het net hetzelfde, vijf tot tien (waaronder zowaar een paar dezelfde als deze editie) accounts die het alleen maar over complotten voor Argentinië en Messi kunnen hebben na de beste WK-finale ooit. Toen nog mooi samengevat door @Genius.