Knockouts: Zestiende Finales

Maar Messi tegenhouden zal niet eenvoudig zijn. Die loopt overal doorheen. En al zijn vrije schoppen en hoekschoppen zijn eveneens levensgevaarlijk. Doe er maar iets tegen.

Maar Messi tegenhouden zal niet eenvoudig zijn. Die loopt overal doorheen. En al zijn vrije schoppen en hoekschoppen zijn eveneens levensgevaarlijk. Doe er maar iets tegen.
Ik heb serieuze twijfels, het team is niet op niveau. Vorig WK had je nog een goede Alvarez, Di Maria, ...

Blij dat ik gisterenavond toch nog ben opgebleven. Wat een match. Kaapverdië dat na elke achterstand gewoon dominant speelde en Argentinië terugdrukte. Conditioneel ook ijzersterk en kwamen nog een paar keer dicht bij de 3-3. Prestatie om trots over te zijn.

Heb ik geen gelijk soms?
Hoe je fan van dit Argentinië kan zijn snap ik niet. Schoppen er een match op los en krijgen gewoonweg nooit een kaart.
De scheidsrechter floot echt wel in het voordeel van Argentinië, jammer want doet echt afbreuk aan deze wedstrijd.
Zonde voor Kaapverdië :(, je zag met momenten de angst in de ogen van Argentinië dat gedaan ging zijn.

De scheidsrechter floot echt wel in het voordeel van Argentinië, jammer want doet echt afbreuk aan deze wedstrijd.
Zonde voor Kaapverdië :(, je zag met momenten de angst in de ogen van Argentinië dat gedaan ging zijn.
Dit vooral hè.

Partij jammer genoeg niet gezien, maar alweer enkele fases zien passeren waarbij ik mijn wenkbrauwen frons.

De scheidsrechter was gewoon goed aan het fluiten. Jullie hebben tunnelvisie.

In de video enkele van de vreemde beslissingen van de scheids en dan staan er nog enkele niet tussen.

Bvb de vrije trap waar Kaapverdië zijn muur nog aan het zetten was en duidelijk nog niet klaar was.

Mij maakt het echt niet uit of Argentinië doorgaat of iemand anders.

En dat kan zeker eens een wedstrijd gebeuren dat een team eens een twijfelgeval of volledige match in het voordeel krijgt.

Maar bij Argentinië is dat na vorig WK , dit WK weeral 3 matchen geweest dat Argentinië heel goed wegkomt met sommige beslissingen.

Laatst bewerkt:

In de video enkele van de vreemde beslissingen van de scheids en dan staan er nog enkele niet tussen.

Bvb de vrije trap waar Kaapverdië zijn muur nog aan het zetten was en duidelijk nog niet klaar was.

En dat kan zeker eens een wedstrijd gebeuren dat een team eens een twijfelgeval of volledige match in het voordeel krijgt.

Maar bij Argentinië is dat na vorig WK , dit WK weeral 3 matchen geweest dat Argentinië heel goed wegkomt met sommige beslissingen.
Als het dit maar is. Dan kunt ge achter alles wat zoeken. Nog niet eens noemenswaardige zaken.

Als het dit maar is. Dan kunt ge achter alles wat zoeken. Nog niet eens noemenswaardige zaken.

Sorry maar dan heb je het niet begrepen.

Als je iedere match met kleinere en grotere foutjes wegkomt. Kan je constant de swung uit de andere ploeg halen zonder dat je daar enige bestraffing voor krijgt...

En als u onderstaande niet noemenswaardig (los een doelkans) ,vozinha staat nog aan zijn paal de muur aan het goedzetten is.

Om "echt niet uit te maken", maak je er wel veel woorden aan vuil, en dat bovendien niet voor de eerste keer dit tornooi.
[edit: wel héél veel woorden precies... ;")]

Het zou een mens nog doen denken aan de wereldberoemde "ik ben geen racist, maar...".

Om "echt niet uit te maken", maak je er wel veel woorden aan vuil, en dat bovendien niet voor de eerste keer dit tornooi.

Het zou een mens nog doen denken aan de wereldberoemde "ik ben geen racist, maar...".
En dan mag dat niet benoemd worden of wat?

Is al de zoveelste keer met het vorige WK inbegrepen dat Argentinië enkele vreemde calls in hun voordeel krijgt.

Kan toch zijn dat het me niet uitmaakt of Frankrijk, België , Spanje of Argentinië WK zal worden.

Maar je kan je wel frustreren dat een team echt al meerdere matchen scheidsrechterlijk bevoordeeld is.

Net zoals in de koers zou ik me daar vrij hard aan frustreren 😉

En als u onderstaande niet noemenswaardig (los een doelkans) ,vozinha staat nog aan zijn paal de muur aan het goedzetten is.

Misschien is uw Frans nog slechter dan uw Nederlands, maar ge citeert hier toch een tweet die uitlegt en met een video laat zien dat er hoorbaar gefloten was en de keeper zich ook bewust was van het fluitsignaal en daarop reageert? Wie of welke agenda praat ge dan eigenlijk nog na, of wat probeert ge nu zelf te zeggen, ervanuit gaande dat ge toch zelf probeert na te denken over de dingen die ge post? Bewijs tegen uw eigen leveren, echt bizar.

Nu goed, aangezien het over foute info ging wou ik eigenlijk dit citeren van u:
Dan heb je de regels niet goed gelezen.

Je mag nog altijd praten met uw hand voor uw mond, maar gaat enkel een rode kaart krijgen als de tegenstander erover klaagt/klikt bij de scheids.

Daarom kreeg bellingham bvb geen kaart
Wegens niet confronterend volgens de tegenstander.
Ik wou posten dat UEFA gisteren bekend heeft gemaakt dat het die regel dus niet gaat volgen komend seizoen. Het wordt zoals ik het uitgelegd heb, en de speler krijgt enkel geel voor een inbreuk. Over de kleur van de kaart valt te discussiëren maar natuurlijk gewoon terecht: een voorbeeldige en goedbedoelde regel die gewoon moeilijk toe te passen is zonder misbruik of objectiviteit, dat wordt dan aangepast naar een iets fairer beleid.

"Sorry maar dan heb je het niet begrepen" ... "Dan heb je de regels niet goed gelezen" ... Mja.

Misschien is uw Frans nog slechter dan uw Nederlands, maar ge citeert hier toch een tweet die uitlegt en met een video laat zien dat er hoorbaar gefloten was en de keeper zich ook bewust was van het fluitsignaal en daarop reageert? Wie of welke agenda praat ge dan eigenlijk nog na, of wat probeert ge nu zelf te zeggen, ervanuit gaande dat ge toch zelf probeert na te denken over de dingen die ge post? Bewijs tegen uw eigen leveren, echt bizar.

Nu goed, aangezien het over foute info ging wou ik eigenlijk dit citeren van u:

Ik wou posten dat UEFA gisteren bekend heeft gemaakt dat het die regel dus niet gaat volgen komend seizoen. Het wordt zoals ik het uitgelegd heb, en de speler krijgt enkel geel voor een inbreuk. Over de kleur van de kaart valt te discussiëren maar natuurlijk gewoon terecht: een voorbeeldige en goedbedoelde regel die gewoon moeilijk toe te passen is zonder misbruik of objectiviteit, dat wordt dan aangepast naar een iets fairer beleid.

"Sorry maar dan heb je het niet begrepen" ... "Dan heb je de regels niet goed gelezen" ... Mja.

Gewoon om je punt over de rode kaart bij de hand over de mond.

Nu zijn de regels eenmaal rood...
Dat het een te strenge straf is, dat kan zeker.

Maar leg me dan uit hoe de scheidsrechter kan weten wat de woorden/intentie was als degene die de woorden krijgt niet mag klikken dat hij zich er aan stoort.

Grote kans dat in het laatste voorval de woorden niets betekende waren, maar je moet maar als speler slim genoeg zijn om bij een gesprek met de tegenstander je mond niet te bedekken als die regel er is.

---
Over de vrije trap , vozinha staat nog tegen zijn paal om zijn muur goed te zetten, de muur is zelf nog aan het kijken naar vozinha ipv de bal als de fluit gaat een normale scheidsrechter wacht tot de keeper klaarstaat imo.

In principe doet Argentinië niets fout eerder de scheids, maar mocht het Courtois geweest zijn , vrij zeker dat er vrij veel spel rond gemaakt zou worden...

Laatst bewerkt:
Alsof het nog nooit gebeurd is dat de scheids fluit wanneer de muur nog niet staat. Waar blijft dan de verbazing over de goal van Duitsland tegen Ecuador? Waar zijn daar de complotten dan? En ik hoop absoluut niet dat Argentinië WK wordt voor de duidelijkheid.

Die fout waar Messi rood zou moeten gekregen hebben, word al weken over geklaagd op social media. Ik heb doorheen het wk en seizoen al meerdere vergelijkbare fases gezien, waar ook geen kaart word gegeven. Daar klaagt dan niemand over. Maar nu is het met messi, die die word dan beschermd he 😅

Ik vraag me af hoelang de haters daar nog over gaan blijven zagen, zo een dingen gebeuren nu eenmaal in het voetbal bij iedere speler of ploeg.

En nu halen ze een vrije trap die genomen word als het fluitsignaal gegeven is er ook al bij, het word wel triestig ze mannekes 🤣

Geniet gewoon van de goat nu hij nog speelt en zoek nie overal complotten achter 😅

Tjah. Complotdenken is nu eenmaal veel mensen hun hobby geworden. Zet daar dan nog eens een hoop mensen bij die de regels gewoon niet kennen, en zo een zaken gaan een eigen leven leiden op het internet.

Terug
Bovenaan