Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was toch wel indrukwekkend om hem 3 rondes te zien vechten daar. Jammer van die niet toegestane kickRobin Pront gaat me toch over de streep moeten trekken om te blijven kijken. Die man komt over als een bakvis met IQ 20.

Een jaar? CoolZalige aflevering. Je merkt gewoon dat die echt een jaar aan het trainen zijn geweest, en het niet gewoon een travelprogramma is met gevechtsport als rode draad.
Laat het uit.Als een Tom Waes dit gemaakt had

Blijkbaar zijn ze hem daar wel tegengekomen en is daar een foto van maar was er geen camera bij.Ik vind eigenlijk al die afleveringen goed. Geen idee wat de verwachtingen zijn? Dat die bokstrainer in detail toont hoe je de perfecte jab cross smijt?
Ik had wel McGregor in de aflevering verwacht. Blijkbaar misdacht.![]()

Epic. Heel die opbouw. Mijn beste tv/sport moment van dit jaar denk ik. Hartslag pak hoger naarmate de start van de fight.Zaa-aalige aflevering!
En respect, maar echt, respect naar de Robin
Echt he, zot gedaanEpic. Heel die opbouw. Mijn beste tv/sport moment van dit jaar denk ik. Hartslag pak hoger naarmate de start van de fight.
Montage met de muziek enzo ook wel zeer goed gemaakt.
Moet 10 mei 2025 geweest zijn. Toen was het I love MMA in Düsseldorf.Wanneer heeft dat gevecht plaats gevonden?