Kooiboys

Zalige aflevering. Je merkt gewoon dat die echt een jaar aan het trainen zijn geweest, en het niet gewoon een travelprogramma is met gevechtsport als rode draad.
Een jaar? Cool

Aan de andere kant wel raar dat hij weinig techniek had, zeker met de handen

Je merkt wel dat Robin af en toe een ingestudeerde vraag moet stellen.

Pedro is wel nodig om de schwung er in te houden en het contact met de locals warm te houden.

Ik heb ook alle afleveringen al gezien tot nu toe, hoewel ik niet echt veel met gevechtsport heb. Spijtig dat Robin niet zo'n talent is als schermgezicht inderdaad, want voor de rest heeft het concept van het programma wel potentieel. Als een Tom Waes dit gemaakt had, was het misschien iets anders (beter) geworden. Die had ook de combinatie sportiviteit/avontuur/cultuur kunnen maken.

Tijdens die videocall, super cringe wanneer die Robin vroeg 'And is there an ambulance, or 2?'
Kan die persoon niet zo goed af, komt erg simpel over en lacht heel veel weg (zoals in het klooster).
Mag van geluk spreken dat z'n tegenstander hem duidelijk niet volledig liet gaan. Na de 'head kick' van Robin ging ie pas voluit.

Op zich geen slechte aflevering. Ik vond het eigenlijk hallucinant dat mensen nog zo leven in een West-Europees land, alhoewel we natuurlijk wel weten dat Ierland toch altijd van die wijken heeft gehad.

Ik vind eigenlijk al die afleveringen goed. Geen idee wat de verwachtingen zijn? Dat die bokstrainer in detail toont hoe je de perfecte jab cross smijt?

Ik had wel McGregor in de aflevering verwacht. Blijkbaar misdacht. :unsure:

Ik vind eigenlijk al die afleveringen goed. Geen idee wat de verwachtingen zijn? Dat die bokstrainer in detail toont hoe je de perfecte jab cross smijt?

Ik had wel McGregor in de aflevering verwacht. Blijkbaar misdacht. :unsure:
Blijkbaar zijn ze hem daar wel tegengekomen en is daar een foto van maar was er geen camera bij.

yep

ddddddd.jpg

Zaa-aalige aflevering!
En respect, maar echt, respect naar de Robin
Epic. Heel die opbouw. Mijn beste tv/sport moment van dit jaar denk ik. Hartslag pak hoger naarmate de start van de fight.

Montage met de muziek enzo ook wel zeer goed gemaakt.

Epic. Heel die opbouw. Mijn beste tv/sport moment van dit jaar denk ik. Hartslag pak hoger naarmate de start van de fight.

Montage met de muziek enzo ook wel zeer goed gemaakt.
Echt he, zot gedaan
Ist omdat ik zelf mega fan ben van mma, of gewoon het feit dat het zo goed ineen zat, maar ik leefde echt mee met hem

Sjieke aflevering.
Ik vond het ook echt spannend en stevige high kick heeft hij toch ontwikkeld. Chapeau!

Ik begrijp de mama 100%. Dit moet je toch echt niet willen, gruwelijke 'sport'.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het zeker sportieve prestaties, fysiek en technisch echt een sport, maar het zo ver gaan in een ander z'n gezicht verbouwen zelfs als die al half out is...zal er ethisch nooit in gaan bij mij en kan ik eigenlijk niet goedkeuren.
Ik kijk dan ook geen MMA, buiten af en toe eens een clipje dat voorbij komt op Youtube.

Terug
Bovenaan