Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bekijk bijlage 26132@Suphafly
Krijg het ook niet voor elkaar om iets zonder pupillen te laten maken. Op zich wel makkelijk te Photoshoppen nadien.
Vond deze output nog mooi.

Kun je ook met AI doen. Krijg je vast een AI-antwoord terugKga nu wel gene klachtmail sturen![]()

Allemaal erg veilig en efficiënt.Het is niet de bedoeling dat we onze dochter in de speelkamer zwieren en dat we de deur toedoen.
Ik zou dit eerder in photoshop gaan doen.
Ergens wel, anderzijds wou ik wel eens zien wat AI ging maken. De prompt was deze. Niet helemaal uitgewerkt zoals ik in gedachten had:Ik zou dit eerder in photoshop gaan doen.
Als je dit concept in je hoofd hebt, is er zoveel leukers om mee te spelen dan een prompt in AI, imo.
Mja, is dan die wat net gepost is écht de moeite om in het atelier te posten?Ergens wel, anderzijds wou ik wel eens zien wat AI ging maken. De prompt was deze. Niet helemaal uitgewerkt zoals ik in gedachten had:
A clever chimp using its camera to capture the irony of humans in cages, turning the tables on the traditional zoo experience.
A giant bun filled with pulled pork. The bun should span an entire square table with a red and white checkered tablecloth. The table stands in a sunny garden. A black metal fan is sitting at the table, reading a book.

Het grootste probleem voor mij is, dat AI beelden van andere gebruikt om die dingen te maken. Lijkt me niet fair tov de originele maker(s) om zomaar dingen te gaan gebruiken zonder toestemming.Hoe staan jullie hier tegenover?

Het ding is dat er volgens experts duizenden foto’s nodig zijn om een AI te trainen en ze dus vermoeden dat hij zijn eigen beelden + andere beelden gebruikt heeft om de AI te trainen.De Keyser heeft zijn eigen beelden gebruikt om AI zijn stijl "aan te leren", dus hij heeft geen stockfoto's gebruikt van andere fotografen. Dat is wel een belangrijk verschil. Dit soort fotografie vind ik eerder een interessante niche dan een bedreiging voor het vak, ook omdat de fotograaf in dit geval actief stuurt.
Volgens het artikel:Het ding is dat er volgens experts duizenden foto’s nodig zijn om een AI te trainen en ze dus vermoeden dat hij zijn eigen beelden + andere beelden gebruikt heeft om de AI te trainen.
Ik weet niet hoeveel beelden hij heeft gemaakt op zijn reizen naar Rusland, maar ik zou denken toch heel wat?Alle beelden in "Putin's Dream" zijn gemaakt met behulp van AI en toch zit er veel werk in: "Je krijgt heel snel een resultaat, maar ik wou beelden die op mijn werk leken". Om dicht bij zijn eigen fotostijl te blijven, trainde de fotograaf AI met beelden die hij in het verleden zelf maakte.