Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd voor mij waren er nog vele slechter dan Doku vandaagDat heeft voor alle duidelijkheid niet alleen met hem te maken. Ik zeg trouwens niet dat hij op topniveau zit, maar offensief zat iedereen vandaag onder de ondergrens.
Hoh ja, hindsight. We hebben al bij de bekendmaking van de selectie er op gewezen dat we heel erg dun bezaaid waren qua middenvelders, en te veel verdedigers mee namen.Soit, dat gezegd zijnde zijn we imo gewoon genekt door de blessures. Oprecht het gevoel dat we met een fitte Tielemans, Courtois en Onana en een De Bruyne en Lukaku die niet heel het seizoen hadden gesukkeld dit gewoon hadden kunnen bolwerken. Wij hebben gewoon niet de kwaliteit in de breedte. En ipv Witsel een andere middenvelder (Lavia, Keita) meenemen was achteraf gezien misschien wel aangewezen geweest, maar da's gemakkelijk want hindsight enzo.
Maar wel door velen hier aangehaald dat Witsel geen plaats had hierSoit, dat gezegd zijnde zijn we imo gewoon genekt door de blessures. Oprecht het gevoel dat we met een fitte Tielemans, Courtois en Onana en een De Bruyne en Lukaku die niet heel het seizoen hadden gesukkeld dit gewoon hadden kunnen bolwerken. Wij hebben gewoon niet de kwaliteit in de breedte. En ipv Witsel een andere middenvelder (Lavia, Keita) meenemen was achteraf gezien misschien wel aangewezen geweest, maar da's gemakkelijk want hindsight enzo.
Klopt. Maar als Tielemans en/of Onana fit blijven, kraait er waarschijnlijk geen haan naar. Vandaar de hindsight, twee spelers die normaal nooit iets voorhebben valt ook moeilijk te voorzien. Maar ik had persoonlijk altijd een frisse middenvelder ipv Witsel meegenomen, en een fitte verdediger ipv Debast.Hoh ja, hindsight. We hebben al bij de bekendmaking van de selectie er op gewezen dat we heel erg dun bezaaid waren qua middenvelders, en te veel verdedigers mee namen.
Tis da, wie weet welke clown we in de plaats krijgen.Ik zou hem eerder houden. Altijd de juiste wissels gedaan.
Bwa. Was toen idd goed, maar ervoor ook enorm slecht in de groepsfase. Dus zeker niet genoeg om hem bij de beste duivels te rekenen imoHier doe je Tielemans toch echt oneer aan. Was weergaloos tegen USA en zorgde voor de ommekeer tegen Senegal.
Het heeft niet veel gescheeld maar... Unai Simon heeft vandaag toch halvelings bewezen dat die geen eerste keeper hoort te zijn van dit Spanje als je alternatieven Joan Garcia en David Raya heten.https://sporza.be/nl/2026/07/10/-hi...boontje-heeft-voor-rode-duivel~1783675237229/
Ja Frank, vandaar dat Barcelona exact een jaar geleden voor Joan Garcia koos en niet Unai Simon zeker...
Ik begrijp dat Unai Simon (voorlopig) blijft staan, maar Spanje heeft met alle respect echt nog maar zeer weinig tegenstand gekend op defensief vlak dit WK. Het is maar te hopen dat Spanje er niet uitgaat door een blunder van Unai, want reken er maar op dat dan de kritiek wel gigantisch gaat zijn hoor.
Tielemans en Onana toch beide een 15-tal matchen gemist bij Villa omwille van blessures dit seizoenKlopt. Maar als Tielemans en/of Onana fit blijven, kraait er waarschijnlijk geen haan naar. Vandaar de hindsight, twee spelers die normaal nooit iets voorhebben valt ook moeilijk te voorzien. Maar ik had persoonlijk altijd een frisse middenvelder ipv Witsel meegenomen, en een fitte verdediger ipv Debast.
Mja, maar als je matchen wilt spelen met 2 6'en (zoals we deden tegen de VS, en allicht hier ook zouden gestart zijn met een fitte Onana), dan neem je best wel 3 6'en mee. Enfin, hij pakt dan Witsel daarvoor mee, maar da's omdat je er van uit gaat dat je iemand meepakt voor ervaring in de groep, niet om die effectief te laten spelen.Klopt. Maar als Tielemans en/of Onana fit blijven, kraait er waarschijnlijk geen haan naar. Vandaar de hindsight, twee spelers die normaal nooit iets voorhebben valt ook moeilijk te voorzien. Maar ik had persoonlijk altijd een frisse middenvelder ipv Witsel meegenomen, en een fitte verdediger ipv Debast.
Met CAM bedoelde ik een ouderwetse spelverdeler die de ballen tussen de linies dropt, geen wingers.Eerlijk: Tielemans speelt zijn beste matchen bij de Duivels op die plek. En ook CDK is eigenlijk een CAM en geen spits. Minder spelverdelers dan De Bruyne en Vanaken natuurlijk, maar 't is dus niet dat we daar geen deftige opties meer gaan hebben. Trossard kan je daar in principe ook zetten.

Courtois verwerkte die steeds bewust naar buiten. Lammens probeerde te klemmen en liet los. Compleet andere situatie. Lammens gaat hier echt wel zwaar in de fout. Jammer genoegHet is nu niet omdat ik een boon heb voor Lammens wegens antwerpsupprter maar ik vind toch dat er iets te veel de focus op hem komt.
Ok hij had die bal kunnen hebben maar niemand volgt daar van de verdedigers. Courtois speelr ook 2,3 keer de bal terug in het speelveeld haast in het midden.
Makkelijk om nu te zeggen dat het bij Courtois nier had gebeurd.
We verlaten het wk met opgeheven hoofd. Kwartfinale en toch enkele zeer mooie momenten. Had ook het gevoel dat er terug een team stond en sfeer goed zat.
Ik heb me wel het hele wk kapot gefrustreerd in Doku. Wat een egocentrisch overroepen speler is me dat tovh. Ik begrijp echt zijn vorm bij City niet. Ging ook als enige niet meevieren bij de 1-1.
Deze bal was wel wat anders dan de ballen die Courtois moest pakken hé ... ja, de verdedigers hadden scherper kunnen reageren, maar dit was een bal die Lammens altijd moest hebben.Het is nu niet omdat ik een boon heb voor Lammens wegens antwerpsupprter maar ik vind toch dat er iets te veel de focus op hem komt.
Ok hij had die bal kunnen hebben maar niemand volgt daar van de verdedigers. Courtois speelr ook 2,3 keer de bal terug in het speelveeld haast in het midden.
Makkelijk om nu te zeggen dat het bij Courtois nier had gebeurd.
We verlaten het wk met opgeheven hoofd. Kwartfinale en toch enkele zeer mooie momenten. Had ook het gevoel dat er terug een team stond en sfeer goed zat.
Ik heb me wel het hele wk kapot gefrustreerd in Doku. Wat een egocentrisch overroepen speler is me dat tovh. Ik begrijp echt zijn vorm bij City niet. Ging ook als enige niet meevieren bij de 1-1.