laadpaal thuis

Dat laadverlies valt wel mee op zich. En bij zonne energie maakt het laadverlies weinig uit, het brengt nog altijd meer op dan in het net pompen.

Ik heb de mijne hard capped op 3,5kW. Daar kom ik in 99% van de keren mee toe. De overige keren ga ik dan wel een vijftal minuutjes aan de snellader hangen.
In de zomer maakt dat indd weinig uit.
Maar in de winter zijn de laadverliezen hoger en is er weinig zon. En in mijn geval gaat het beetje zon eerst integraal naar de thuisbatterij of verwarming.

Op het einde van de rit maakt het niet zoveel uit, zolang je maar niet constant 11kW in je auto pomp.

Miss een domme vraag over laadverliezen. Als je werkgever je laadkosten terugbetaald, worden dan de totale laadkosten inclusief laadverlies geteld of zijn die laadverliezen voor eigen rekening?

Miss een domme vraag over laadverliezen. Als je werkgever je laadkosten terugbetaald, worden dan de totale laadkosten inclusief laadverlies geteld of zijn die laadverliezen voor eigen rekening?
Laadverlies gebeurt achter de paal, in de auto. Dus dat is vergoed door de werkgever.

Terug
Bovenaan