Sneeuwstorm
Well-known member
Als ik moet kiezen tussen deze lente of de lente van vorig jaar, dan toch veel liever deze. Er komt nog altijd water uit mijn kraan en ik verhonger nog niet dus zo erg is het nog niet gesteld met de droogte denk ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik moet kiezen tussen deze lente of de lente van vorig jaar, dan toch veel liever deze. Er komt nog altijd water uit mijn kraan en ik verhonger nog niet dus zo erg is het nog niet gesteld met de droogte denk ik.
Dat is logisch hé, het merendeel van de mensen is daar is 65+. Wanneer ik die leeftijd heb zal ik hier ook niet meer ganse dagen in T-shirt rondlopen.Wie het al te warm vindt moet maar eens van de frisse zeebries komen "genieten"...
Veel fietsers in t-shirt heb ik hier nog niet gezien de voorbije dagen.
Anders genoeg jong volk hier want de Walen hebben paasvakantie.Dat is logisch hé, het merendeel van de mensen is daar is 65+. Wanneer ik die leeftijd heb zal ik hier ook niet meer ganse dagen in T-shirt rondlopen.

Ze gaan dat niet merken als ze op hun vakantiebestemming aan het genieten zijn van 35 graden.Wat gaan jullie zeggen als het >30°C is in de zomer?![]()
Of juist geen reis plannen en hier blijven en slecht weer hebbenIn juli of augustus of september op reis gaan, kan inderdaad samen gaan met een 30 graden in België. Pijnlijk.

Harmonie (en Arpege) geven voor vandaag en morgen ook al onweersbuien voor late namiddag/avond. Modellen hebben het blijkbaar lastig met neerslagsignalen te interpreteren. Het omgekeerde van vorig jaar dus...Zaterdag mogelijk stevige buien. Harmonie geeft plekken tot 40mm regen. In de gaten te houden.
In een ideale wereld komt de warmte geleidelijk aan. Graadje per graadje. Wat zijn we nu met 6°C => 17°C of andersom op twee dagen?Grappig hoe er na 3 dagen warm weer alweer geklaagd wordt.
Geen kritiek ofzo, enkel dat het toch maar weer toont wat een dankbaar onderwerp het weer is om over te klagen![]()
Niet als je op de dag van 17 graden vrij hebt en iets leuks kan gaan doen.In een ideale wereld komt de warmte geleidelijk aan. Graadje per graadje. Wat zijn we nu met 6°C => 17°C of andersom op twee dagen?
Dat is retrete-irritant
Wat meestal niet vaak voorvalt. Krijg je bewolking of regen erbij.Niet als je op de dag van 17 graden vrij hebt en iets leuks kan gaan doen.