Life is Strange: Double Exposure

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
lifedouble.png

release: 29 oktober 2024
genre: adventure
dev: Deck Nine

Opnieuw met Max in de hoofdrol.

Max Caulfield, photographer-in-residence at the prestigious Caledon University, discovers her closest new friend, Safi, dead in the snow. Murdered.

To save her, Max tries to Rewind time – a power she’s not used in years… instead, Max opens the way to a parallel timeline where Safi is still alive, and still in danger! Max realizes the killer will soon strike again – in both versions of reality. With her new power to Shift between two timelines – can Max solve and prevent the same murder?

Hier ook, eens de collectors edition er is.
Vooral het teruggaan naar het originele spreekt me enorm aan. Het origineel en BtS meerdere keren uitgespeeld op verschillende consoles. Bij LiS2 had ik daar geen behoefte aan en LiSC zei me ook niets.
De evolutie van haar krachten zijn ook niet geheel onlogisch. Vraag me enkel af of tijd terugdraaien ook nog aanwezig gaat zijn in bovenop het switchen tussen tijdlijnen.

Vooral het teruggaan naar het originele spreekt me enorm aan. Het origineel en BtS meerdere keren uitgespeeld op verschillende consoles. Bij LiS2 had ik daar geen behoefte aan en LiSC zei me ook niets.
Die met die de broers sprak me in eerste instantie ook wat minder aan, maar uiteindelijk wel van genoten. Heel lang, enorm veel locaties, hele mooie locaties ook, en keuzes die effectief het verhaal veranderen. Aanrader.

True Colors viel wat tegen. Tof meisje, gezellig dorpje, maar er gebeurt geen hol.

Ah nee, die met die broers vond ik verschrikkelijk. De eerste by far the beste, dan before the storm en dan die op PS5 en ver ver ver er achter 2.

'k Zit potverdikke ergens vast en niet vinden he. Ik zie vermoedelijk iets onnozel over het hoofd.

Edit: een Kiiilerke doen. 2 uur gezocht. Ik zet het hier en de minuut later heb ik het gevonden :unsure:

Was er eergisteren aan begonnen maar Dragon Age gaat nu voor 😛.

Vond het niet slecht wat ik al gespeeld had.
Typische life is strange feel en grafisch een grote stap vooruit.
Over het verhaal kan ik nog niet veel zeggen maar ik lees op internet wel heel uiteenlopende meningen.

Ik speelde net de eerste twee episodes en die vond ik alvast heel goed! Heel fijne atmosfeer, zoals we het kennen van LiS. Ik hoorde dat ep 3 nog meevalt maar dat het daarna wel bergaf gaat. Met die mindset ben ik nu wel extra aan het genieten van de eerste drie episodes. Ik kan mij vinden in het verhaal en grafisch zeer mooi en soepel in mijn ervaring.

Terug
Bovenaan