Locatie en agenda delen in een relatie en/of gezin

How, hier wordt weer lekker fel gereageerd. Is dat nodig?

Ik geeft toch aan dat ik hem in dat geval snap.

Nouja, lees de reacties eens terug? Voel jij je aangesproken, dan?
Krijg de indruk dat als je voor deze app kiest als ouder, je voor de rechtbank van ouders terecht staat met als jury dezelfde ouders.
Iemand zou zomaar kunnen denken dat ie slecht bezig is als ouder.. dat zou ik zo niet willen zeggen.. het is contekst afhankelijk, toch?

Waarom voel jij je zo aangesproken?

Nouja, lees de reacties eens terug? Voel jij je aangesproken, dan?
Krijg de indruk dat als je voor deze app kiest als ouder, je voor de rechtbank van ouders terecht staat met als jury dezelfde ouders.
Iemand zou zomaar kunnen denken dat ie slecht bezig is als ouder.. dat zou ik zo niet willen zeggen.. het is contekst afhankelijk, toch?

Waarom voel jij je zo aangesproken?
Dan is dat een misverstand tussen ons. Ik heb ook geen kinderen, dus ik kan misschien minder goed oordelen.

Toen mijn ex vriendin vreemd is gegaan hebben wij dat ook even gedaan. We waren "terug samen" ma ik woonde terug thuis en zij in haar appartement. Als ik u zeg dat, dat mij dat 10x meer paranoia heeft gemaakt ... is een understatement.

Op het einde van de dag was ik meer findmy aan het kijken dan iets anders.

Als er duidelijke regels zijn afgesproken dan kan ik het begrijpen. Maar het doen wanneer iemand is vreemdgegaan kan ik alleen maar afraden. En zoals wilcao al zei, kinderen moeten volgen 😁

Wij hebben nu life360 en had niet verwacht dat er zoveel te zien was via de app.

We gaan het wellicht niet houden, meerwaarde is nul.

Wij hebben het nu via snap zelf gedaan, en ik zeg het onder normale omstandigheden zouden we dat nooit doen hoor. Ik voel mij daar nu al wat raar bij vooral tov mijn vrouw.

Kzou dringend eens een gedeelde agenda moeten beginnen. Hier heb ik een agenda en hij niet :v, ik ben zijn agenda. En dan vertrek ik soms en zie ik aan zijn gezicht dat hij niet meer weet voor wat maar het wel zou moeten weten :D (en dan doet hij een beredeneerd gokken achteraf "hoe was het met... x?" :'D )

Sarah?

Terug
Bovenaan