Maison Verhulst

ilgonwe

Well-known member
Maison Verhulst Voor wie dit programma gemaakt is weet ik niet. Het is geen goed interviewprogramma en de gesprekken kabbelen nergens heen. De vragen zijn ook te gekunsteld om ergens te landen. Alle geïnterviewden zijn ook elders al eens gepasseerd, dus dat mis je ook al niet. Het lijkt vooral plezant te zijn voor de deelnemers hoewel die daar ook niet met hun volle goesting lijken te zitten.

Maison Verhulst Voor wie dit programma gemaakt is weet ik niet. Het is geen goed interviewprogramma en de gesprekken kabbelen nergens heen. De vragen zijn ook te gekunsteld om ergens te landen. Alle geïnterviewden zijn ook elders al eens gepasseerd, dus dat mis je ook al niet. Het lijkt vooral plezant te zijn voor de deelnemers hoewel die daar ook niet met hun volle goesting lijken te zitten.
Als ik geld zou krijgen om op reis te gaan, neem ik dat ook gewoon aan. Het zoveelste BV gaat op reis met andere BV programma. Alleen is het hier Gert is op verlof met een BV en heeft toevallig een camera mee.

Op HLN stond dat Gert Verhulst de zender Play leek te hebben overgenomen. Dat lijkt hier idd een cash grab te zijn maar deze reeks is een heel luie interpretatie om maar iets op het scherm te gooien.

Ik heb het programma niet gezien (en ook niet van plan), maar ik gok dat er ook op een bepaald moment een emotioneel momentje is waar de BV gast wat begint te janken over hoe zwaar hun leven is? :unsure:

Ik heb het programma niet gezien (en ook niet van plan), maar ik gok dat er ook op een bepaald moment een emotioneel momentje is waar de BV gast wat begint te janken over hoe zwaar hun leven is? :unsure:
Valt mee eigl, eerder gewoon bv's die samen op weekend zijn in de villa van Verhulst. Gertje is geen Eric Goens. Locatie is prachtig, gewoon kijken als je wil zien hoe die koppels onderling met mekaar omgaan.

Terug
Bovenaan