Malaise bij Anderlecht

De voorbije 4-5 jaar heeft Union die rol perfect overgenomen. Niemand (behalve mauve fans) mist een sterk Anderlecht.
Tgo ja en nee. Sportief hebben ze die rol natuurlijk overgenomen en daar sta ik nog steeds van versteld. Los van dat Union een traditieclub is, is het vandaag de dag nog steeds een kleine club met een beperkt aantal toeschouwers in een het meest aftandse stadion van het westelijk halfrond. Dus nee Union heeft die rol niet volledig ingenomen. Ploegen als Genk, Antwerp of Standard zouden de combinatie hebben.

Tgo ja en nee. Sportief hebben ze die rol natuurlijk overgenomen en daar sta ik nog steeds van versteld. Los van dat Union een traditieclub is, is het vandaag de dag nog steeds een kleine club met een beperkt aantal toeschouwers in een het meest aftandse stadion van het westelijk halfrond. Dus nee Union heeft die rol niet volledig ingenomen. Ploegen als Genk, Antwerp of Standard zouden de combinatie hebben.
Het ging er volgens mij over de de JPL een sportief sterke ploeg zoals Anderlecht altijd was, nodig heeft.
Op dat vlak heeft Union dit rol wel degelijk overgenomen de afgelopen jaren.

Ja... nadat al lang duidelijk was dat hij niet voldeed?

Foket heeft ook niet kunnen overtuigen (en dat is nog zacht uitgedrukt), en de rechtsback is nu een van de weinige posities die wel goedbevolkt is in de kern.
Foket begrijp ik meer dan Rits, want de eerst heeft geen één deftige match gespeeld. Rits is tot eind vorig seizoen quasi vaste waarde geweest maar is dan naar de B-kern verwezen door de aankoop van Llansana en Saliba.

Maar ik volg jullie wel als je daar zijn loon tegenover zet:

Foket begrijp ik meer dan Rits, want de eerst heeft geen één deftige match gespeeld. Rits is tot eind vorig seizoen quasi vaste waarde geweest maar is dan naar de B-kern verwezen door de aankoop van Llansana en Saliba.

Maar ik volg jullie wel als je daar zijn loon tegenover zet:
Allez zeg, dat loonbeleid is toch ook om van te janken.

Ipv Sardella zo'n belachelijk loon te geven met risico dat die in een gouden kooi belandt als het om welke reden dan ook eenmaal tegenzit, had men hem beter verkocht in de zomer van '24 nadat die degelijk speelde naast Debast en Vertonghen.
Dat is nu 1 voorbeeld, maar er zit genoeg in die lijst waar je iets over kan zeggen.

Zo'n sites kunnen een indicatie zijn, maar moet je niet op de letter juist nemen hoor. Daar staat genoeg foutieve of onvolledige informatie op, die mannen gokken er ook maar op los.

Laten we zoiets dus nooit als officiële bron aannemen, en al zeker geen conclusies uit trekken inzake transfer- of loonbeleid.

Ik denk dat een andere forummer deze site hier al eens had gepost en het spreekt voor zich dat er wel een korrel zout nodig is, te meer omdat men enkel rekening houdt met weekgage terwijl er ook prestatiegerichte elementen in een contract kunnen bestaan. Maar, het geeft wel een indicatie en sommige grootverdieners zijn logisch.
Als je dan Rits zijn loon ziet, dan is dit gelet op zijn huidige vorm, niet te verantwoorden maar iemand met een dergelijke loonmassa bij de Futures parkeren is ook geen oplossing (net als Foket).

Bij Club was die ook geen topper, maar een heel degelijke speler in zijn rol. Nooit gesnapt dat Anderlecht die na zijn blessure gaan halen is.

Rits heeft zich bij club omgeschoold naar een 6 waar hij concurrentie had van Nakamba, Balanta en Vormer. Die is gelijk met Schrijvers gekomen. Schrijvers is nooit basis geweest bij Club.

Tot zijn zware knieblessure was hij echt een meerwaarde met meer dan degelijke matchen in de CL.

hoe was die Schreuder weer bij Brugge , ik kan er me geen fluit meer van herinneren :p

hoe was die Schreuder weer bij Brugge , ik kan er me geen fluit meer van herinneren :p
Kort maar goed, want dan weggeplukt door Ajax en daar helemaal niks zeker?
Zo herinner ik het mij. Maar gezien die nog vasthangt in het Midden Oosten, ze geen geld hebben en ze al een uitgebreide CV zitten te publiceren in de gazetten van Tomasson, lijkt die laatste mij nakender.

Die Ozcan zou 5e hoogste loon hebben van heel RSCA, 950k euro per jaar.
WAT?
Huurspeler waar het loon vooral wordt betaald door Aston Villa. Die bedragen van huurspelers zijn steeds hun volledige loon wat de speler krijgt, maar niet wat de club er aan moet geven. Hangt af van de afspraken.

Die Flips is wel problematisch. Dat is echt miljoenen weggooien geweest

Schreuder is één van de slechtste trainers die ik bij Ajax heb gekend de laatste jaren. Echt waardeloos. Tomasson ook wel gigantisch gefaald bij Zweden. Ik zou hier nu niet heel blij mee zijn :unsure:

Het feit dat Club-supporters hem niet herinneren zegt al genoeg denk ik, ik zou het ook begot niet meer weten, heeft absoluut geen indruk nagelaten.

Nochtans wel de trainer met de meeste punten per wedstrijd ooit bij Club met 2,33 per wedstrijd. Deed het beter in zijn passage dan de beginperiode onder Hayen waar Club uiteindelijlk nog kampioen speelde. In 21 matchen 15zeges, 4draws en 2 nederlagen, doelsaldo van 40:14 (1 nederlaag in de competitie tegen Gent en nederlaag in de beker tegen Gent. Gewoon fenomenale cijfers

Bizar dat hij dan bijna zou buiten gelegen heb bij Club of dat hij geen indruk zou nagelaten hebben

Schreuder is één van de slechtste trainers die ik bij Ajax heb gekend de laatste jaren. Echt waardeloos. Tomasson ook wel gigantisch gefaald bij Zweden. Ik zou hier nu niet heel blij mee zijn :unsure:

Ze gaan al niet een trainer wegkopen elders, drie kwart van de markt valt dan al af.
Ze zoeken iemand die nu wilt overpakken, de helft van de vrije trainers begint niet aan zoiets in januari.
Dan wilt nog eens de helft zich hier niet aan wagen (genre-Hein en anderen), of vice versa.

Zoveel keuze is er ook weer niet. Ik wil vooral iemand die voor aanvallend voetbal staat, ben dat Hasi-gestoemp meer dan beu. Dat zijn deze wel.

Tomasson zou de nieuwe trainer van Anderlecht zijn. Geen idee hoe ik me moet voelen; een topper gaat toch niet komen dusja

Laatst bewerkt:
Dat is toch echt een zwaktebod. Gefaald bij Blackburn, bij Roda JC en bij Zweden. Ie kende wel een goeie periode bij Malmo maar als je bijna overal faalt?

Terug
Bovenaan