Malaise bij Anderlecht

Dat is toch echt een zwaktebod. Gefaald bij Blackburn, bij Roda JC en bij Zweden. Ie kende wel een goeie periode bij Malmo maar als je bijna overal faalt?
maar welke trainer wil op dit moment komen?? Zeker zonder nieuwe TD... ik vind het een domme beslissing, ze hadden beter iemand ad interim tot einde seizoen genomen.

Het zegt wel iets over de moeilijke zoektocht die het wordt voor Anderlecht. Zelfs een op papier zeer matige coach haakt zelf af. Wie gaat die job nog willen doen (behalve Deschacht)?
Awel, daarom dat ik ook niet te hoog van de toren blaas over de opties. Aan elke trainer zal wel iets schorren. Zekerheden die wij gaan kunnen aantrekken bestaan niet.

Tenzij ze op Pep aan 't wachten zijn voor de zomer :oi22:

Ze gaan al niet een trainer wegkopen elders, drie kwart van de markt valt dan al af.
Ze zoeken iemand die nu wilt overpakken, de helft van de vrije trainers begint niet aan zoiets in januari.
Dan wilt nog eens de helft zich hier niet aan wagen (genre-Hein en anderen), of vice versa.

Zoveel keuze is er ook weer niet. Ik wil vooral iemand die voor aanvallend voetbal staat, ben dat Hasi-gestoemp meer dan beu. Dat zijn deze wel.
Schreuder zit toch ook nog bij een club?

Paul Simonis haakt ook af. Moet wel een goed gevoel zijn voor de coach die het gaat worden…

Misschien beter verder doen met Taravel en deze zomer de nieuwe TD een coach laten kiezen?

Als Tomasson financieel niet lukt zal Schreuder wel niet echt een concrete optie zijn vermoed ik. Tenzij dat daar allemaal heel makkelijk stopgezet kan worden.
Simonis ondertussen ook afgehaakt, omwille van geen TD.
Was het op financiële redenen?

Paul Simonis haakt ook af. Moet wel een goed gevoel zijn voor de coach die het gaat worden…

Misschien beter verder doen met Taravel en deze zomer de nieuwe TD een coach laten kiezen?
Zo is Kompany ook bij Bayern terecht gekomen :unsure:

Terug
Bovenaan