Malaise bij Anderlecht

Dan was het interview van het écht coreyfee Vanden Borre in de Humo toch een pak interessanter! ;)

Heerlijke pee, waar je als club een pak meer aan zou hebben dan aan die gast die op verliesmatchen van zijn eigen ploeg gokte en erna zelfs het fatsoen niet had zijn fout toe te geven. ;)

Al zal hij hier de perceptie wel wat tegen hebben mede dankzij op sensatie beluste journalistjes als Jurgen Geril. :) Gast is een pak verstandiger dan Deschacht plastics jr. :p

Verstand en VDB zijn nu niet de eerste combinaties op mijn bingokaart, als je die zijn carriere op en naast het veld er even op naleest.

Ik vraag me af hoe de spelers zich nu voelen -> veel jonge gasten die dromen van een transfer naar een topclub, ... ik zou er niet van verschieten dat die er nog harder met hun klak naar gaan gooien nu. (en dan aan hun manager vragen om een transfer te fixen in de zomer, zeker als Europees voetbal gemist zou worden)

Lijkt me deze zomer het ideale moment om eens echt een grote kuis te doen -> Haal de TD die je echt wil en een goeie langetermijn visie heeft. Haal in elke linie 1 ervaren speler waar je echt op kan rekenen voor de komende 5 jaar en vul aan met eigen talenten. Moet toch haalbaar zijn als Coucke zijn portefeuille nog eens opentrekt?

En vooral: shot die huidige brol buiten ook al leid je er veel verlies op, maar zo'n types als Rits/Foket/Verschaeren in je kern houden is toch enkel maar miserie: die mannen verdienen veel te veel en hebben volgens mij toch enkel maar een negatieve invloed op die jonge gasten?

Lijkt me deze zomer het ideale moment om eens echt een grote kuis te doen -> Haal de TD die je echt wil en een goeie langetermijn visie heeft. Haal in elke linie 1 ervaren speler waar je echt op kan rekenen voor de komende 5 jaar en vul aan met eigen talenten. Moet toch haalbaar zijn als Coucke zijn portefeuille nog eens opentrekt?

Was dat niet de gedachte achter Rits, Hazard, Foket?

Ik snap ook niet waarom Rits niet meer kansen heeft gekregen? Was bij Club echt wel nuttig als 6 die het vuile werk opknapt en pikt af en toe een goaltje mee.

In Hazard zie ik niet echt een leider eigenlijk, Foket geen idee.
Rits heeft toch kansen genoeg gekregen? Bleef er veel te lang instaan ook al was het duidelijk dat hij niet voldeed. Heeft volgens Transfermarkt 80 wedstrijden gespeeld voor Anderlecht.

Die combinatie is toch onmogelijk? Welke ervaren speler (met kwaliteit) wil al naar de JPL afzakken op een leeftijd dat hij nog 5 jaar kan shotten?

Als je kijkt naar een Toby of een Vertonghen is dat toch maximum 2 a 3 jaar. En deze zijn dan nog de enige geslaagde die ik me voor de geest kan halen.

Mignolet bij Club is de uitzondering die wel degelijk van hoog niveau nog vele jaren heeft kunnen meedraaien. Wel met serieuze loonkost wat voor RSCA ook al niet meer evident is.

Rits heeft toch kansen genoeg gekregen? Bleef er veel te lang instaan ook al was het duidelijk dat hij niet voldeed. Heeft volgens Transfermarkt 80 wedstrijden gespeeld voor Anderlecht.
Op een bepaald moment is hij gewoon afgeserveerd en naar de B-kern verwezen zonder. Idem voor Foket.
Die kan zeker nog een rol vervullen want wat er nu centraaal op het middenveld loopt is amper beter.

Op een bepaald moment is hij gewoon afgeserveerd en naar de B-kern verwezen zonder. Idem voor Foket.
Die kan zeker nog een rol vervullen want wat er nu centraaal op het middenveld loopt is amper beter.
Ja... nadat al lang duidelijk was dat hij niet voldeed?

Foket heeft ook niet kunnen overtuigen (en dat is nog zacht uitgedrukt), en de rechtsback is nu een van de weinige posities die wel goedbevolkt is in de kern.

Ja... nadat al lang duidelijk was dat hij niet voldeed?

Foket heeft ook niet kunnen overtuigen (en dat is nog zacht uitgedrukt), en de rechtsback is nu een van de weinige posities die wel goedbevolkt is in de kern.
Wat is er dan precies gebeurd? Bij Club was die echt wel zeer degelijk... moest die een andere rol / positie spelen bij rsca? issues met coach?

Wat is er dan precies gebeurd? Bij Club was die echt wel zeer degelijk... moest die een andere rol / positie spelen bij rsca? issues met coach?
Hij kwam wel over na zijn zware blessure bij Club als ik het me goed herinner, en heeft wel gewoon vaak als 6/8 gespeeld. Maar kon als ervaren man nooit de ploeg mee op sleeptouw nemen.

Ik volg Anderlecht natuurlijk niet zo goed als de fans hier, maar is dat niet gewoon omdat hij geen echte leider is en op die positie daardoor wat verloren liep omdat er ook geen leider naast hem stond? Bij Brugge had hij natuurlijk wel wat beters rond zich en hij is eigenlijk eerder een dienende speler.

Ik volg Anderlecht natuurlijk niet zo goed als de fans hier, maar is dat niet gewoon omdat hij geen echte leider is en op die positie daardoor wat verloren liep omdat er ook geen leider naast hem stond? Bij Brugge had hij natuurlijk wel wat beters rond zich en hij is eigenlijk eerder een dienende speler.
Was toch vooral fysiek niet meer wat het moest zijn. Ook heel veel afval in zijn spel en was de koning van het ballen blind naarvoor jassen. En samen met Delaney op het veld een heel slechte match. Zag daar bij ons ook nooit een echte 6 in.

Maar laat ons eerlijk zijn. Mats Rits heeft niets meer te zoeken in een top 6 club in België, en hem er nu opeens weer bijnemen gaat nu eens werkelijk niets oplossen.

Omar Souidi is ook een van zijn beste vrienden sinds die ene week bij De Verraders, dus kan misschien sportief directeur worden?
haha ideaal als antwersupporter om de boel daar nog meer te boycotten. Na coucke als brugge supporter wat ik las
Ter info: deze post is niet serieus.

Terug
Bovenaan