Geloof je wel; maar tussen zeggen en wat de waarheid is ; zit veel verschil natuurlijk.no idea, verschoot er ook van, maar hebben ze weldegelijk gezegd (net voor stuk Rode Duivels)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geloof je wel; maar tussen zeggen en wat de waarheid is ; zit veel verschil natuurlijk.no idea, verschoot er ook van, maar hebben ze weldegelijk gezegd (net voor stuk Rode Duivels)
Waar halen ze dat nu? In februari 2025 is de jaarrekening afgesloten met 1,8 miljoen winst. Hoe kunnen die nu cijfers toveren van een paar maanden?
Ik zou het niet weten. Er gaat geen krediet van 35 miljoen zijn genomen he. Vooral weer bangmakerij , half georkestreerd door WVDH denk ik eerderEr was toch een krediet afgesloten + Renard heeft een groot veelvoud uitgegeven van wat hij binnen haalt.
Wie moet eigenlijk zijn goedkeuring geven voor een transfert? Enkel de sportief directeur?
het zal 'm daarin zitten hé -> dat geld van dat krediet is ter beschikking maar dat zorgt niet dat het verlies plots winst wordt natuurlijkEr was toch een krediet afgesloten + Renard heeft een groot veelvoud uitgegeven van wat hij binnen haalt.
Wie moet eigenlijk zijn goedkeuring geven voor een transfert? Enkel de sportief directeur?
Ja, ik vond ze bij HLN toch ook wel redelijk vriendelijk voor WVDH en kritisch voor Coucke, niet zo grof als PVDB natuurlijkIk zou het niet weten. Er gaat geen krediet van 35 miljoen zijn genomen he. Vooral weer bangmakerij , half georkestreerd door WVDH denk ik eerder
Ik zou het niet weten. Er gaat geen krediet van 35 miljoen zijn genomen he. Vooral weer bangmakerij , half georkestreerd door WVDH denk ik eerder

Dan kan je toch niet verantwoorden van Dolberg te verkopenBertaccini vandaag geopereerd, minimum 8 weken eruit. Dat kan er ook nog bij
Awel ja, een verkoop voor een deftige prijs natuurlijk wel. Een verhuur met optie tot koop niet hé.
Het gaat niet over een huur met optie tot koop, maar met een verplichte koop. Nu, als Anderlecht zijnde zou ik daar ook niet in meegaan, want je hebt het geld nodig en Ajax is ook wanhopig, omdat de deadline straks is, maar is wel nog groot verschil in constructie.Als het huur met optie tot aankoop is, gaan die mannen zich niet meer kunnen laten zien in Anderlecht
Kapitaalsverhoging mag je niet optellen bij dat bedrag hè. Da staat klaar en kan aangewend worden als er problemen zijn. Is net goed dat dat klaar staat en niet aangewend wordtLaat ons hopen van niet
Kapitaalsverhoging was iets van een 14 miljoen die klaar stond?
Renard heeft 18 miljoen uitgegeven?
Dan zit je niet ver van de 35 die genoemd worden. Het "betere" journalistiek werk![]()
(Voetbal)Belgen nodig zeker?Union heeft niets te maken met Brighton dus waarom zou er geld naar daar vloeien? Ze gebruiken beide dezelfde data-tool voor hun transfers, al heb ik de indruk dat die tool gisteren niet goed marcheerde als ze plots afkomen met Schoofs en Patris
Kapitaalsverhoging mag je niet optellen bij dat bedrag hè. Da staat klaar en kan aangewend worden als er problemen zijn. Is net goed dat dat klaar staat en niet aangewend wordt
Dat vraag ik me ook af omdat februari met winst is afgesloten. We zullen het zien laterNee klopt, maar als men redeneert dat de lening/krediet er kwam ipv de kapitaalsverhoging en dan die schuld/lening als verlies ziet
Geen idee hoe ze anders bij dat bedrag komen
dat zal idd wel het geval zijn maar ik verwacht van een ploeg als Union wel dat ze met iets beters afkomen dan die 2 met alle respect C-Belgen (en nu gaan die mannen de pannen van het dak spelen in de CL en dan zal er wel iemand deze quote bovenhalen)(Voetbal)Belgen nodig zeker?