Malaise bij Anderlecht

Waar halen ze dat nu? In februari 2025 is de jaarrekening afgesloten met 1,8 miljoen winst. Hoe kunnen die nu cijfers toveren van een paar maanden?

Er was toch een krediet afgesloten + Renard heeft een groot veelvoud uitgegeven van wat hij binnen haalt.

Wie moet eigenlijk zijn goedkeuring geven voor een transfert? Enkel de sportief directeur?

Er was toch een krediet afgesloten + Renard heeft een groot veelvoud uitgegeven van wat hij binnen haalt.

Wie moet eigenlijk zijn goedkeuring geven voor een transfert? Enkel de sportief directeur?
Ik zou het niet weten. Er gaat geen krediet van 35 miljoen zijn genomen he. Vooral weer bangmakerij , half georkestreerd door WVDH denk ik eerder

het zal 'm daarin zitten hé -> dat geld van dat krediet is ter beschikking maar dat zorgt niet dat het verlies plots winst wordt natuurlijk

Ik zou het niet weten. Er gaat geen krediet van 35 miljoen zijn genomen he. Vooral weer bangmakerij , half georkestreerd door WVDH denk ik eerder

Laat ons hopen van niet 😂
Kapitaalsverhoging was iets van een 14 miljoen die klaar stond?
Renard heeft 18 miljoen uitgegeven?

Dan zit je niet ver van de 35 die genoemd worden. Het "betere" journalistiek werk 😅

Awel ja, een verkoop voor een deftige prijs natuurlijk wel. Een verhuur met optie tot koop niet hé.
Als het huur met optie tot aankoop is, gaan die mannen zich niet meer kunnen laten zien in Anderlecht
Het gaat niet over een huur met optie tot koop, maar met een verplichte koop. Nu, als Anderlecht zijnde zou ik daar ook niet in meegaan, want je hebt het geld nodig en Ajax is ook wanhopig, omdat de deadline straks is, maar is wel nog groot verschil in constructie.

Laat ons hopen van niet 😂
Kapitaalsverhoging was iets van een 14 miljoen die klaar stond?
Renard heeft 18 miljoen uitgegeven?

Dan zit je niet ver van de 35 die genoemd worden. Het "betere" journalistiek werk 😅
Kapitaalsverhoging mag je niet optellen bij dat bedrag hè. Da staat klaar en kan aangewend worden als er problemen zijn. Is net goed dat dat klaar staat en niet aangewend wordt

Union heeft niets te maken met Brighton dus waarom zou er geld naar daar vloeien? Ze gebruiken beide dezelfde data-tool voor hun transfers, al heb ik de indruk dat die tool gisteren niet goed marcheerde als ze plots afkomen met Schoofs en Patris
(Voetbal)Belgen nodig zeker?

Kapitaalsverhoging mag je niet optellen bij dat bedrag hè. Da staat klaar en kan aangewend worden als er problemen zijn. Is net goed dat dat klaar staat en niet aangewend wordt

Nee klopt, maar als men redeneert dat de lening/krediet er kwam ipv de kapitaalsverhoging en dan die schuld/lening als verlies ziet

Geen idee hoe ze anders bij dat bedrag komen

Je kunt een kredietlijn van xx mln € hebben maar je betaalt uiteindelijk maar terug + rente wat je opneemt natuurlijk. Het is niet zo dat het volledige bedrag van een kreidetlijn 'schuld' is

Enigste die er bovenuitsteekt kwa flair , goals , RSCA DNA en die gaan ze verkopen
Nu blijven we achter met ne geblesseerde Italiaanse Raman en nen Argentijn met klompen aan zen voeten .
Tis 1 septemeber en het seizoen kan men ...... kussen
Have fun mannen

Zeer benieuwd hoe zo een slechte transfer kon gesanctioneerd worden. Elke persoon bij Anderlecht die dit goedkeurde is een saboteur pur sang. Anderlecht laat hier 15-20 goals liggen of 10 miljoen euro. Twee broodnodige zaken.

Terug
Bovenaan